Przetargi.pl
wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8500400, 8500442 , fax. 748 530 927
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8500400, 8500442, fax. 748 530 927
    REGON: 89071830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych foliowanych – bez otworów: 1) samochodowe zwyczajne: jednorzędowe + jednorzędowe – 42.000 kpl.; 2) samochodowe zwyczajne: jednorzędowe + dwurzędowe – 200 kpl.; 3) do przyczep: samochodowe zwyczajne jednorzędowe – 2.500 szt.; 4) do przyczep: samochodowe zwyczajne dwurzędowe – 380 szt.; 5) motocyklowe zwyczajne – 2.100 szt.; 6) motorowerowe zwyczajne – 800 szt.; 7) tymczasowe: wg potrzeb – 400 kpl; 8) indywidualne: wg potrzeb – 150 kpl.; 9) zabytkowe: wg potrzeb – 60 kpl.; 10) wtórniki i bagażnikowe: wg potrzeb – 2.300 szt. 11) Profesjonalne samochodowe– 100 kpl.; 12) Profesjonalne do przyczep – 20 szt.; 13) Profesjonalne motocyklowe – 20 szt.; 14) Profesjonalne motorowerowe – 20 szt.; 15) samochodowe zmniejszone: jednorzędowe + jednorzędowe – 230 kpl.; 16) samochodowe zmniejszone tymczasowe – 50 kpl. odpowiadających wzorom i wymaganiom określonym w Załączniku Nr 13 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 z późn.zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019 r. poz. 546 – tekst jednolity), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1751 – tekst jednolity) oraz stosownie do ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn.zm.). Odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, przez złomowanie lub utylizację tj. w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Orientacyjna ilość tablic wycofanych z użytku wynosi około 1100 szt. miesięcznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca posiada: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy stosownie do art. 75a ust. 1-3 oraz art.75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz.1990 z późn.zm.) b) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi wynikający z art. 75a ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz.1990 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach