Przetargi.pl
Budowa drogi wraz z budową zbiornika retencyjnego we wsi Dobra

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Teatralna 1 a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
    REGON: 23082145700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wraz z budową zbiornika retencyjnego we wsi Dobra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania związanego z budową drogi wraz z budową zbiornika retencyjnego we wsi Dobra, w granicach działek ewidencji gruntów: dz. nr 516/2, obręb 0032 Bolesławice, jednostka ewidencyjna 020102_2, powiat bolesławiecki, dz. nr 46/50, 51/69, 46/33, 51/70, 51/57, 51/46, 51/31, 51/19, 51/11, 51/42, obręb 0006 Dobra, jednostka ewidencyjna 020102_2, powiat bolesławiecki, w ramach której przewiduje się: budowa konstrukcji drogi o KR-1, wykonanie zjazdów na posesje i drogi boczne o nawierzchni bitumicznej, ścinkę i uzupełnienie poboczy, wykonanie kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych do projektowanego zbiornika chłonnego. W ramach robót budowlanych branży kanalizacyjnej należy wybudować odwodnienia drogi we wsi Dobra polegające na wykonaniu: 1) zbiornika chłonnego odprowadzającego wody opadowe o konstrukcji gruntowej z dnem i skarpami umocnionymi płytami ażurowymi typu „JOMB” 60x40x10cm o pow. 600,00m2, 2) robót kanalizacyjnych w postaci kanalizacji deszczowej za pomocą wpustów deszczowych z odprowadzeniem wód opadowych do projektowanego zbiornika chłonnego; parametry techniczne: betonowe wpusty deszczowe Ø500 (H=1,50m) – 21 szt., przykanaliki z rur PCV-U Ø 200 – 44,00 mb, betonowe studnie rewizyjne Ø1250 – 20 szt., kolektor Ø300 z rur PCV-U – 569,00 mb. Wylot kanalizacji deszczowej do zbiornika chłonnego należy umocnić brukiem kamiennym 120/300 na podbudowie z betonu B10 grub. 10cm. 3) nasypów z gruntu niewysadzinowego o CBR CBR≥15%, k≥8m/dobę, WP>35, E2=100MPa, IS=1,00 w celu dostosowania korpusu drogi do projektowanej niwelety drogi oraz uzupełnienie przyległego terenu (kubatura nasypów 445,00m3), 4) ogrodzenia zbiornika chłonnego z paneli stalowych siatkowych (H-1,60m) na słupkach stalowych na podmurówce z obrzeży betonowych 100x30x8cm układanych na ławie betonowej C12/15 grub. 5cm wraz bramą wjazdową o dł. 5,0m dwuskrzydłowej z paneli stalowych siatkowych (H-1,60m). W ramach robót budowlanych branży drogowej należy wybudować odcinek drogi klasy D i kategorii ruchu KR-1 we wsi Dobra, parametry techniczne: 1) odcinek drogi o długości 567,00mb i szerokości jezdni 5,0mb; 2) konstrukcja jezdni drogi wraz ze zjazdami do przyległych posesji i dróg bocznych o nawierzchni bitumicznej składającej się z następujących warstw: warstwa odcinająca z piasku o gr. 10cm, warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 20 cm dla jezdni i gr. 15 cm dla zjazdów; warstwa wiążąca o gr. 3,0cm z betonu asfaltowego AC16W; warstwa ścieralna o gr. 3,0cm z betonu asfaltowego AC11S;,3 3) pobocza drogi z niesortu kamiennego o szerokości 0,75mb. UWAGA! Zamawiający wymaga wykonania regulacji studzienek kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych i gazowych (wyniesienie i ustabilizowanie) przed ułożeniem warstwy z betonu asfaltowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN 00/100) na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej: 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel., e-mail), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” – Zał. nr 1 i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. 2) Termin wykonania (nie później niż 30.06.2020r.) 3) Okres gwarancji jakości (min. 60 miesięcy). 4) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić. 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI pkt. 1 SIWZ jako Zał. nr 2 i 3 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Zał. nr 7. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach