Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Śremie

Starostwo Powiatowe w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Adama Mickiewicza 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2837001 , fax. 061 2829321
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Śremie
    ul. Adama Mickiewicza 17 17
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2837001, fax. 061 2829321
    REGON: 63127612700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Śremie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Śremie. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 30195000-2 tablice 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać warunki art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 908 z późn. zm), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Tansportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r., poz. 585) i polską normą PN-S73200. W przypadku zmiany wzorów tablic określonych w rozporządzeniu dostawa tablic odbywać się będzie wg nowego wzoru. 4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywne dostarczanie w okresie od dnia 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2015 r. następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych: a) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe 12400 kpl b) tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe 300 kpl c) tablice rejestracyjne motocyklowe 1200 szt. d) tablice rejestracyjne motorowerowe 900 szt. e) tablice rejestracyjne do przyczepy jednorzędowe 600 szt. f) tablice rejestracyjne do przyczepy dwurzędowe 150 szt g) tablice rejestracyjne tymczasowe samochodowe 100 kpl h) tablice rejestracyjne tymczasowe motocyklowe 25 szt. i) tablice rejestracyjne tymczasowe motorowerowe 10 szt. j) tablice rejestracyjne samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe 10 kpl k) tablice rejestracyjne motocyklowe indywidualne 5 szt l) tablice rejestracyjne samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe 10 kpl ł) tablice rejestracyjne motocyklowe zabytkowe 5 szt. m) tablice tymczasowe badawcze (samochodowe, motocyklowe) 10 kpl Ogółem w przybliżeniu 28525 szt. 5. Ilości poszczególnych tablic zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających zapotrzebowaniu. 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) tablice muszą być wykonane z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), 2) zamawiane tablice winny być dostarczone do Starostwa Powiatowegow Śremie nieodpłatnym transportem Wykonawcy, 3) Wykonawca winien odebrać tablice przeznaczone do złomowania od Zamawiającego i dokonać ich zniszczenia na własny koszt, 4) reklamowane tablice Wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 5 dni licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego, 5) dostawa tablic do siedziby Zamawiającego musi odbywać się sukcesywnie w okresie od 1 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2015r. w asortymencie i ilościach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 10 dni od dnia złożenia pisemnego pisemnego zapotrzebowania przez Zamawiającego, w przypadku zamawianych wtórników tablic rejestracyjnych termin będzie wynosił 2 dni od złożenia zamówienia. 6) udzielenie gwarancji na tablice rejestracyjne min. 36 miesięcy, 7) użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne; wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a) sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów, b) generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu; wygenerowanie takiego zamówienia winno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery i numery już wykorzystane, c) automatyczne obliczanie ilości zamawianych tablic w zakresie typu i kompletu oraz podanego numeru początkowego i końcowego, d) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, e) obsługa umowy z wykonawcą polegająca na ewidencji i weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, f) ewidencja i obsługa tablic wycofanych, g) możliwość wyszukiwania zamówionych i wycofanych tablic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu złożenia przez Wykonanwcę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.srem.bip.net.pl/?c=321
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach