Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie w 2011 roku

Starostwo Powiatowe w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210535 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2011-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Olsztynie
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210535, fax. 089 5210501
    REGON: 51075042700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie. Zakres rzeczowy obejmuje wyprodukowanie i dostawę tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: 1) Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe 8100 kpl 2) Tablice motocyklowo - ciągnikowe 550 szt. 3) Tablice motorowerowe 150 szt. (zwyczajne, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki). 2. Ilości tablic zostały podane jako ilości szacunkowe oraz ilości maksymalne i nie mogą być przekroczone w trakcie realizacji umowy. 3. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych tablic, bez konieczności zmiany warunków umowy. 4. Tablice winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 roku Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm). 5. Dopuszcza się możliwość zamawiania u Wykonawcy pojedyńczych sztuk w/w rodzajów tablic w zależności od potrzeb w granicach ilości wskazanych wyżej. 6. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 7. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie do trzech dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia faksem. 8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego - magazyn Referatu Komunikacji i Transportu. 9. Każda dostawa będzie odbierana i sprawdzana pod względem ilościowym i jakościowym przez wyznaczonego pracownika Referatu Komunikacji i Transportu. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne gwarancji jakości na okres minimum 3 lat licząc od dnia wydania tablic w celu oznaczenia pojazdu podlegającego obowiązkowi rejestracji i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku przedwczesnego zużycia się tablic, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 11. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany tablic na nowe po otrzymaniu zawiadomienia o ich wykryciu. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach