Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 254 256 , fax. 627 253 423
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 254 256, fax. 627 253 423
    REGON: 25085475400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje tablic: 1) Tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym: a) Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa b) Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa c) Tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa i dwurzędowa d) Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa koloru zielonego e) Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa koloru zielonego f) Tablica samochodowa profesjonalna jednorzędowa i dwurzędowa g) Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa i dwurzędowa 2) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona, w tym: a) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona b) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona koloru zielonego 3) Tablica motocyklowa, w tym: a) Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa) b) Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa) c) Tablica motocyklowa zabytkowa (dwurzędowa) d) Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego e) Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa) koloru zielonego f) Tablica motocyklowa profesjonalna (dwurzędowa) g) Tablica motocyklowa tymczasowa (dwurzędowa) 4) Tablica motorowerowa, w tym: a) Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa) b) Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego c) Tablica motorowerowa profesjonalna (dwurzędowa) d) Tablica motorowerowa tymczasowa (dwurzędowa) 2. Ww. rodzaje tablic obejmują: − tablice zwyczajne – do oznaczania wszystkich pojazdów, − tablice indywidualne – do oznaczania pojazdów samochodowych, − tablice zabytkowe – do oznaczania pojazdów zabytkowych, − tablice tymczasowe – do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych, − tablice jednorzędowe zmniejszone – do oznaczania pojazdów silnikowych posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, z wyłączeniem motocykli, ciągników rolniczych, pojazdów wolnobieżnych wchodzących w skład kolejki turystycznej i pojazdów rodzaju „samochodowy inny, − tablice profesjonalne – do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów podlegających profesjonalnej rejestracji, − tablice dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - tablice samochodowe do pojazdów ekologicznych, − tablice dodatkowe – tablice przeznaczone na bagażnik samochodowy, − wtórniki tablic – do oznaczania wszystkich pojazdów Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych: Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa szt. 45 000 Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa szt. 240 Tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa i dwurzędowa szt. 60 Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa koloru zielonego szt. 90 Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa koloru zielonego szt. 10 Tablica samochodowa profesjonalna jednorzędowa i dwurzędowa szt. 20 Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa i dwurzędowa szt. 50 TABLICA SAMOCHODOWA JEDNORZĘDOWA I DWURZĘDOWA RAZEM: szt. 45 470 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona szt. 204 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona koloru zielonego szt. 6 TABLICA SAMOCHODOWA JEDNORZĘDOWA ZMNIEJSZONA RAZEM: szt. 210 Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa) szt. 2 100 Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa) szt. 6 Tablica motocyklowa zabytkowa (dwurzędowa) szt. 15 Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego szt. 6 Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa) koloru zielonego szt. 3 Tablica motocyklowa profesjonalna (dwurzędowa) szt. 10 Tablica motocyklowa tymczasowa (dwurzędowa) szt. 50 TABLICA MOTOCYKLOWA RAZEM: szt. 2 190 Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa) szt. 600 Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego szt. 30 Tablica motorowerowa profesjonalna (dwurzędowa) szt. 10 Tablica motorowerowa tymczasowa (dwurzędowa) szt. 10 TABLICA MOTOROWEROWA RAZEM: szt. 650 ŁĄCZNA ILOŚĆ WSZYSTKICH TABLIC: szt. 48 520 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego określonym normom lub specyfikacjom technicznym, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 155 ze zm.). 5. Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych: 1) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.), 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa, z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) 3) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U z 2020 r. poz.717), 4) Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019 poz. 547), 5) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 6) Inne przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia przepisów w szczególności dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opisu, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 6. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy musi spełniać warunki określone w art. 75a ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 7. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej oraz w załączniku Nr 1 do SIWZ ilości tablic, są szacunkowe. Ilości poszczególnych tablic, mogą ulec obniżeniu/zwiększeniu. Zamawiający nie musi objąć zamówieniem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w niniejszej SIWZ. W związku z powyższym, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic, określonych w niniejszej SIWZ. Zamawiana ilość tablic, uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania. 8. Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcję, pakowanie, załadunek, dostawę, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, utylizację i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w następujących terminach: 1) tablic rejestracyjnych, w terminie do 10 dni kalendarzowych (zgodnie ze złożoną ofertą), od dnia złożenia zamówienia za pomocą zamówienia elektronicznego; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. 2) tablic rejestracyjnych – wtórników, indywidualnych, zabytkowych i dodatkowych (trzecia tablica rejestracyjna) w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia za pomocą zamówienia elektronicznego; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Termin dostawy tablic rejestracyjnych, oraz termin dostawy tablic rejestracyjnych – wtórników, indywidualnych, zabytkowych i dodatkowych (3 tablica rejestracyjna), stanowią kryteria oceny ofert, w związku z powyższym Zamawiający przyznawać będzie punkty w zależności od zadeklarowanej przez wykonawcę liczby dni realizacji zamówienia. Opis kryterium znajduje się w rozdziale XIV niniejszej SIWZ (kryteria oceny ofert). 10. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Odbiór jakościowy każdej dostarczonej partii tablic, odbywać się będzie w dacie faktycznego wprowadzenia poszczególnej partii do rejestracji pojazdów. Jeżeli w trakcie wprowadzenia tablic do rejestracji Zamawiający ujawni wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z żądaniem wymiany wadliwych tablic, bądź uzupełnieniem tablic brakujących. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany, uzupełnienia w terminie 48 godzin od chwili pisemnego powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego. 11. Tablice winny być opakowane w kartonie i czytelnie opisane serią, numerami oraz rodzajem tablic. 12. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice rejestracyjne i wtórniki, tablice indywidualne, zabytkowe i dodatkowe (3 tablica rejestracyjna), liczonej od dnia wydania tablicy rejestracyjnej właścicielowi pojazdu. 13. Wykonawca tablic rejestracyjnych zobowiązany jest do protokolarnego odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego, ich złomowania i utylizacji. Odbiór ma odbywać się własnym transportem i na własny koszt. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnej lub ustnej informacji od Zamawiającego. Szacunkowa ilość tablic do złomowania w okresie trwania umowy może wynieść ok. 40 000 sztuk Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania) zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, z późn. zm.) 14. Pożądane jest, aby Wykonawca posiadał oprogramowanie służące do ewidencji i zamawiania tablic rejestracyjnych, a także przekazywania wycofanych tablic kompatybilne z tym funkcjonującym u Zamawiającego. Zamawiający prowadzi rejestr zamówień tablic nowych i złomowanych w programie „IUVO-Z” firmy Eligo (http://www.iuvo-fk.pl/iuvo-z) służącym m. in. do składania zamówień w postaci elektronicznej na tablice rejestracyjne. Wykonawca zobowiązany jest do obsługi zamówień wygenerowanych w tej aplikacji. Zamawiający nie może udostępnić oprogramowania z uwagi na warunki licencji użytkowania. Możliwa jest demonstracja oprogramowania w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca musi być w stanie przyjąć i odtworzyć plik końcowy zamówienia wygenerowany w IUVO-Z. Plik w formacie *.txt możliwy jest do wyświetlenia w dowolnym programie służącym do wyświetlania plików tekstowych. 15. Rozliczenie za przedmiot zamówienia następować będzie wg cen jednostkowych netto zawartych w formularzu cenowym z uwzględnieniem obowiązujących stawek podatkowych. Ceny jednostkowe netto wyszczególnione w ofercie nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262670-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnianie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca przedłoży aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydany przez właściwy organ zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 roku, poz. 110 ze zm.) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełniać ten z wykonawców, który produkuje tablice rejestracyjne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy b) wypełniony formularz cenowy c) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych – złożyć tylko jeżeli dotyczy d) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje – złożyć tylko jeżeli dotyczy e)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej e) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach