Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Bojanowo i jednostek organizacyjnych Gminy Bojanowo

Gmina Bojanowo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-940 Bojanowo, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 456 230 , fax. 655 456 640
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojanowo
    Rynek 12
    63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie
    tel. 655 456 230, fax. 655 456 640
    REGON: 41105053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Bojanowo i jednostek organizacyjnych Gminy Bojanowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest "Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Gminy Bojanowo zgodnie z wymaganiami i opisem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. – prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 503), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej (taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, tj. Enea Operator Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań. 3. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (Dz. U. 2020 r. poz. 833 ze zm.). 4. Energia elektryczna będzie dostarczana do 147 punktów poboru zlokalizowanych w 9 jednostkach organizacyjnych na terenie Gminy Bojanowo w okresie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje prawo opcji. 6. Szacunkowa ilość zamawianej energii elektrycznej w ramach zamówienia podstawowego wynosi 1 772 950kWh będzie rozliczana w rozbiciu na taryfy: a. B11 - 88 530 kWh b. B21 - 201 710 kWh c. B22 - 599 290 kWh d. C11 - 3 840 kWh e. C11O - 371 170 kWh f. C12A - 508 400 kWh g. R - 10 kWh 7. 5% zamówienia podstawowego tj. 88 691kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji, w rozbiciu na taryfy: a. B11 - 4 427 kWh b. B21 - 10 086 kWh c. B22 - 29 965 kWh d. C11 - 193 kWh e. C11O - 18 573 kWh f. C12A - 25 446 kWh g. R - 1 kWh 8. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie (zamówienie podstawowe + opcja) na kompleksową dostawę energii elektrycznej wynosi 1861641kWh w okresie od dnia 01.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku, z zastrzeżeniem pkt. 6 i 7, szczegółowo określone w załączniku nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach