Powiat Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. Orzeszkowej 5
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6734202 , fax. 058 6734191
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
ul. Orzeszkowej 5 5
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6734202, fax. 058 6734191
REGON: 19168639000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.puck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pucku. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2002 Nr 133 poz. 1123 z póź. zmianami ) Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne i indywidualne 500, 2. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne i indywidualne (komplet) 5700, 3. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne i indywidualne 100, 4. Tablice motocyklowe zwyczajne i indywidualne 500, 5. Tablice motorowerowe zwyczajne 800; oraz protokolarny odbiór, w ciągu 5 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Termin realizacji zlecenia nie może przekraczać 5 dni dla wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych, licząc od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub w formie fax. Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pucku, ul. 1 Maja 13. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) posiadają aktualne zezwolenie właściwego wojewody lub marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z póź . zm.), b) posiadają aktualne certyfikaty na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydanych przez Instytut Transportu Samochodowego. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na dostawę, tożsamą z przedmiotem zamówienia tj. dostawy o wartości łącznej nie niższej niż 250.000,00 zł oraz złożą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na dostarczone tablice gwarancji na okres 10 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wymieni niezwłocznie wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy PZP lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. aktualne zezwolenie właściwego wojewody lub marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z póź . zm. ), 4. aktualne certyfikaty na wszystkie rodzaje tablic będących przedmiotem postępowania wydane przez Instytut Transportu Samochodowego. W sytuacji, gdy Oferent nie jest wykonawcą wszystkich tablic rejestracyjnych (nie posiada Certyfikatu) wymaganych przez Zamawiającego, zobowiązany jest do przedstawienia odpowiednich certyfikatów dot. ewentualnego kooperanta i zgodności jego tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi. B. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat w zakresie określonym w punkcie VIII ppkt.2a - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2. referencje lub inne dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.puck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2017 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu.
Dodano: 2015-09-01 - Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2017 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu.
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.
Dodano: 2015-03-06 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-09-24 - Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2014 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu.
Dodano: 2014-01-07 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w 2014 roku
Dodano: 2013-11-19 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-09-20 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-12-06