Zarząd Powiatu Nowotarskiego ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, Aleja Tysiąclecia 35
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2667034 , fax. 018 2667046
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nowotarskiego
Aleja Tysiąclecia 35 35
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 2667034, fax. 018 2667046
REGON: 49189333900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Tablice powinny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm./. LP. R o d z a j e t a b l i c Ilość: 1. Tablice rejestracyjne samochodowe 11 000 kompl. 2. Tablice rejestracyjne przyczepy 500 szt. 3. Tablice rejestracyjne motocyklowe 1 500 szt. 4. Tablice rejestracyjne motorowerowe 500 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zgodnie z art. 24.ust. 1, 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełnią wymogi określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożoną ofertę wraz załącznikami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 3. Certyfikatu poświadczającego zgodność produktu z warunkami technicznymi wystawionego przez ITS w Warszawie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu startowego oraz kompletów pionowego oznakowania pola wzlotów
Dodano: 2016-01-13 - ZP.272.35.2015 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych w 2016 roku
Dodano: 2015-12-03 - wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Mickiewicza 19
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa sprzętu startowego
Dodano: 2015-01-22 - Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu
Dodano: 2015-01-14 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych w roku 2015
Dodano: 2014-12-01 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-11-26 - ZP.272.36.2014 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych w 2015 roku
Dodano: 2014-11-14 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Oddziału Zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2015
Dodano: 2014-11-06 - Wyprodukowanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-10-17