Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Oddziału Zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2015

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2014-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Oddziału Zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowo-ciągnikowych, do przyczep oraz motorowerowych oraz ich wtórników dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w/w wydziału w Mszanie Dolnej w 2015 roku. Stosownie do przepisu wynikającego z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwiec 1997 r- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) rejestracji pojazdu dokonuje, na wniosek właściciela, starosta właściwy ze względu na miejsce jego zamieszkania (siedzibę), wydając dowód rejestracyjny i zalegalizowane tablice (tablicę) rejestracyjne oraz nalepkę kontrolną, jeżeli jest wymagana, z zastrzeżeniem ust. 2 - 5. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale 3 oraz załączniku nr 8 do Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych objętych przyszłym zamówieniem w sposób następujący: 1. Jednorzędowe samochodowe zwyczajne - 8 215 kpl, 2. Jednorzędowe samochodowe indywidualne - 50 kpl, 3. Jednorzędowe samochodowe zabytkowe - 10 kpl, 4. Jednorzędowe samochodowe tymczasowe - 100 kpl, 5. Dwurzędowe samochodowe zwyczajne - 100 kpl, 6. Dwurzędowe samochodowe indywidualne - 5 kpl, 7. Dwurzędowe samochodowe zabytkowe - 5 kpl, 8. Dwurzędowe samochodowe tymczasowe - 5 kpl, 9. Jednorzędowe samochodowe zwyczajne (przyczepy) - 500 szt. 10. Motocyklowe zwyczajne - 500 szt., 11. Motocyklowe zabytkowe - 10 szt., 12. Motocyklowe indywidualne - 5 szt., 13. Motocyklowe tymczasowe - 5 szt., 14. Motorowerowe zwyczajne - 340 szt., 15. Motorowerowe tymczasowe - 10 szt., 16. Wtórnik tablicy motorowerowej - 20 szt., 17. Wtórnik tablicy motocyklowej -20 szt., 18. Wtórnik tablicy samochodowej - 200 szt., 19. Wtórnik tablic samochodowych - 100 kpl. Wskazane ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny tablic rejestracyjnych pozostaną bez zmian. Wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru starych, wycofanych tablic rejestracyjnych i ich kasacji na koszt własny. Wymagania techniczne (konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe), wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych oraz inne warunki, które powinny spełniać oferowane tablice określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów. Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem, zarysowaniem tj. zapakowane w worek foliowy, oddzielający każdy komplet tablic. Dostawy będą realizowane partiami w wielkości określonej w pisemnym zawiadomieniu przesyłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w terminie pięciu dni od daty zgłoszenia lub w przypadku sytuacji awaryjnych na następny dzień. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty produkcji tablic, transportu, załadunku i rozładunku, koszty odbioru wycofanych tablic i ich kasacji, a także inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca oświadcza, iż zużyte do realizacji umowy materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz są zgodne z polskimi normami. Na okoliczność odbioru jakościowego i ilościowego każdej partii tablic rejestracyjnych oraz przekazania tablic do kasacji sporządzony zostanie protokół podpisany przez każdą ze stron umowy. W przypadku nie wykorzystania szacunkowej wartości zamówienia dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zmniejszenia wartości przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.- Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), tablice rejestracyjne produkować może, po uzyskaniu zezwolenia marszałka województwa, przedsiębiorca, który spełnia następujące wymagania: 1) posiada możliwości techniczne gwarantujące wykonywanie tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi; warunek ten nie dotyczy przedsiębiorców sprowadzających z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych; 2) posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi; 3) nie jest podmiotem, w stosunku do którego wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne; 4) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne; 5) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom - dotyczy osoby fizycznej lub członków organów osoby prawnej. Za przedsiębiorcę produkującego tablice rejestracyjne, o którym mowa w ust. 2, uważa się jednostkę: 1) produkującą tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi; 2) produkującą tablice rejestracyjne bez wytłoczonych numerów rejestracyjnych; 3) tłoczącą numery rejestracyjne; 4) produkującą lub sprowadzającą z zagranicy materiały mające szczególne znaczenie do produkcji tablic rejestracyjnych; 5) przetwarzającą materiały mające szczególne znaczenie do produkcji tablic rejestracyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach