Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych przeznaczonych na kampanie Pracodawca Przyjazny WOT oraz Krwioobieg Terytorialsa dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych przeznaczonych na kampanie Pracodawca Przyjazny WOT oraz Krwioobieg Terytorialsa dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych przeznaczonych na kampanie: Zadanie nr 1 - Pracodawca Przyjazny Wojsk Obrony Terytorialnej (WOT) Zadanie nr 2 - Krwioobieg Terytorialsa dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej (DWOT). 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę – dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2. 4. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 5. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 2 do umowy dla Zadania nr 1 – 6 Części. Załącznik nr 2a do umowy dla Zadania nr 2 – 3 Części. 7. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący : Zadanie nr 1 - załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 do SIWZ (odpowiednio dla części). Zadanie nr 2 – załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ (odpowiednio dla części). 8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy dla: Zadania nr 1 – załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla części), Zadania nr 2 – załącznik nr 4a do SIWZ (odpowiednio dla części). 9. Przedmiot zamówienia, musi być nowy, nieużywany, wolny od wad w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 10. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, a także nie może zawierać innych niż wymagane przez Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia nadruków w tym np. logo producenta. 11. Wymagany okres gwarancji 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, chyba że producent udzielił dłuższej gwarancji. – dotyczy Zadania nr 1 (dla 6 Części ) i Zadania nr 2 (dla 3 Części). 12. Zamawiający wymaga, aby apteczka była zarejestrowana w rejestrze Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – dotyczy Zadania nr 2, Części nr 1, pozycji 1.2. 13. Zamawiający wymaga, aby ulotka informacyjna PIERWSZA POMOC PODCZAS PANDEMII zawierała aktualne wytyczne w czasach pandemii, które zostały opracowane w oparciu o aktualne wytyczne Europejskiej Rady Resuscytacji z uwzględnieniem zagrożeń związanych z COVID-19 z kwietnia 2020 r. – dotyczy Zadania nr 2, Części nr 1, pozycji 3. 14. Zamawiający wymaga, aby mini poradnik został opracowany o aktualne wytyczne Europejskiej Rady Resuscytacji - dotyczy Zadania nr 2, Części nr 1, pozycji 4. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania przed realizacją przedmiotu zamówienia do akceptacji przez Zamawiającego wizualizacji przedmiotu zamówienia dla: 1) Zadania nr 1 dla 6 Części, zgodnie z załącznikiem nr Załącznik nr 2 do umowy; 2) Zadania nr 2 dla 3 Części, zgodnie z załącznikiem nr Załącznik nr 2a do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej – wzór stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznikach nr 2.1, 2.2,2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 dla Zadania nr 1 oraz w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 dla Zadania nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie wskazane w zakresie, o którym mowa w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach