Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych, promocyjnych i introligatorskich do 35 WOG w Rząsce k/Krakowa

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych, promocyjnych i introligatorskich do 35 WOG w Rząsce k/Krakowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych, promocyjnych i introligatorskich. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na siedem części tj.:  część nr 1: „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych” (CPV: 39294100-0) Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych, tj. kubków, smyczy, długopisów, plecaków, opasek itp. wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35. Wojskowego Oddziału zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.  część nr 2: „Wykonanie i dostawa teczek miękkich, okładek twardych i drukowanych materiałów promocyjnych” (CPV: 79823000-9; 79811000-2) Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest wykonanie i dostarczenie materiałów poligraficznych tj. teczki miękkie, okładki twarde, drukowane materiały promocyjne itp. wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35. Wojskowego Oddziału zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.  część nr 3: „Wykonanie i dostawa naklejek na samochody i teczek kierowcy” (CPV: 79823000-9; 79811000-2) Przedmiotem zamówienia dla część nr 3 jest wykonanie i dostarczenie naklejek z numerami rejestracyjnymi, z emblematami, oznaczeniami taktycznymi itp. oraz wykonanie teczek kierowcy wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35. Wojskowego Oddziału zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.  część nr 4: „Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2020 r” (CPV: 79823000-9) Przedmiotem zamówienia dla część nr 4 jest wykonanie i dostarczenie kalendarzy trójdzielnych i kalendarzy planszowych na 2020 r. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ wraz z załącznikami (1-6) zawierającymi wstępne projekty do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pozycji  część nr 5: „Wykonanie i dostawa plomb zabezpieczających i hologramów.” (CPV: 35123400-6, 79823000-9) Przedmiotem zamówienia dla część nr 5 jest wykonanie i dostarczenie plomb zabezpieczających jednorazowego użytku i hologramów na przepustki i komputery wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35. Wojskowego Oddziału, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.  część nr 6: „Wykonanie i dostawa ryngrafów i wyrobów metalowych typu coin, medal” (CPV: 44316400-2) Przedmiotem zamówienia dla część nr 6 jest wykonanie i dostarczenie ryngrafów, metalowych medali, coinów, odznak typu pin itp. wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35 WOG, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.  część nr 7 „Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich” (CPV: 79971000-1) Zamówienie dla część nr 7 obejmuje: wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 7, stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ wraz z załącznikami (1-29) zawierającymi projekty do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pozycji. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie teczek, okładek, książek, pudeł, zeszytów, kart, usług naprawczych materiałów ewidencyjnych itp. wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wykonanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  część nr 1 w kwocie – 2 800,00 zł (słownie zł: dwa tysiące osiemset);  część nr 2 w kwocie – 1 600,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc sześćset);  część nr 3 w kwocie – 860,00 zł (słownie zł: osiemset sześćdziesiąt);  część nr 4 w kwocie – 280,00 zł (słownie zł: dwieście osiemdziesiąt);  część nr 5 w kwocie – 270,00 zł (słownie zł: dwieście siedemdziesiąt);  część nr 6 w kwocie – 1 200,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dwieście);  część nr 7 w kwocie – 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” dla danej części (zał. nr 5);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach