35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
- Data zamieszczenia: 2019-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rząska, ul. Krakowska 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych, promocyjnych i introligatorskich do 35 WOG w Rząsce k/Krakowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych, promocyjnych i introligatorskich. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na siedem części tj.: część nr 1: „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych” (CPV: 39294100-0) Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych, tj. kubków, smyczy, długopisów, plecaków, opasek itp. wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35. Wojskowego Oddziału zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. część nr 2: „Wykonanie i dostawa teczek miękkich, okładek twardych i drukowanych materiałów promocyjnych” (CPV: 79823000-9; 79811000-2) Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest wykonanie i dostarczenie materiałów poligraficznych tj. teczki miękkie, okładki twarde, drukowane materiały promocyjne itp. wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35. Wojskowego Oddziału zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. część nr 3: „Wykonanie i dostawa naklejek na samochody i teczek kierowcy” (CPV: 79823000-9; 79811000-2) Przedmiotem zamówienia dla część nr 3 jest wykonanie i dostarczenie naklejek z numerami rejestracyjnymi, z emblematami, oznaczeniami taktycznymi itp. oraz wykonanie teczek kierowcy wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35. Wojskowego Oddziału zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. część nr 4: „Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2020 r” (CPV: 79823000-9) Przedmiotem zamówienia dla część nr 4 jest wykonanie i dostarczenie kalendarzy trójdzielnych i kalendarzy planszowych na 2020 r. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ wraz z załącznikami (1-6) zawierającymi wstępne projekty do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pozycji część nr 5: „Wykonanie i dostawa plomb zabezpieczających i hologramów.” (CPV: 35123400-6, 79823000-9) Przedmiotem zamówienia dla część nr 5 jest wykonanie i dostarczenie plomb zabezpieczających jednorazowego użytku i hologramów na przepustki i komputery wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35. Wojskowego Oddziału, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. część nr 6: „Wykonanie i dostawa ryngrafów i wyrobów metalowych typu coin, medal” (CPV: 44316400-2) Przedmiotem zamówienia dla część nr 6 jest wykonanie i dostarczenie ryngrafów, metalowych medali, coinów, odznak typu pin itp. wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu do 35 WOG, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. część nr 7 „Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich” (CPV: 79971000-1) Zamówienie dla część nr 7 obejmuje: wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 7, stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ wraz z załącznikami (1-29) zawierającymi projekty do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pozycji. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie teczek, okładek, książek, pudeł, zeszytów, kart, usług naprawczych materiałów ewidencyjnych itp. wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wykonanych materiałów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część nr 1 w kwocie – 2 800,00 zł (słownie zł: dwa tysiące osiemset); część nr 2 w kwocie – 1 600,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc sześćset); część nr 3 w kwocie – 860,00 zł (słownie zł: osiemset sześćdziesiąt); część nr 4 w kwocie – 280,00 zł (słownie zł: dwieście osiemdziesiąt); część nr 5 w kwocie – 270,00 zł (słownie zł: dwieście siedemdziesiąt); część nr 6 w kwocie – 1 200,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dwieście); część nr 7 w kwocie – 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6); „Formularz cenowy” dla danej części (zał. nr 5); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-06-26 - Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-05-10 - „Druk książek i broszur wraz z dostawą”
Dodano: 2024-05-10 - Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
Dodano: 2024-04-29 - Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-26 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-04-15 - Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-04 - Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
Dodano: 2024-04-04 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-03-06 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19