Gmina Prudnik ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
- Data zamieszczenia: 2012-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
ul. Kościuszki 3 3
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
REGON: 00052652900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa folderów promocyjnych w ramach projektu pod nazwą: Odkrywamy pogranicze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa folderów promocyjnych w ramach projektu pod nazwą: Odkrywamy pogranicze, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Przekraczamy Granice. Wykonawca wykona foldery promocyjne z materiałów własnych. Projekt obejmuje przygotowanie oraz dostawę trzech publikacji, tj: 1) Prudnicka granica cudów. Przewodnik po architekturze i wydarzeniach kulturalnych (nakład 10000 egzemplarzy), 2) Prudnicka granica cudów. Przewodnik po trasach turystycznych (nakład 10000 egzemplarzy), 3) W pielgrzymce po Dar Boży. Z Sanktuarium św. Józefa w Prudniku do Sanktuarium Maria Hilf w Zlatých Horách (nakład 5000 egzemplarzy). Struktura publikacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-04-19 - Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby RPO WO 2014-2020 oraz Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska. Nr postępowania: DOA-IV.272.22.2016
Dodano: 2016-04-01 - Kompleksowa kampania promocyjna związana z realizacją projektu Ochrona trzmiela i siedlisk z nim związanych oraz promowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie bioróżnorodności w Województwie Opolskim. Nr postępowania: DOA-IV.272.21.2016
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Zarządzania Projektami Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów promocyjnych polegająca na realizacji 2 zadań w ramach Planu operacyjnego KSOW 2014-2020 dla Województwa opolskiego na lata 2016-2017: Zadanie 1: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji Planu komunikacyjnego Zadanie 2: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji operacji z partnerem KSOW. Nr postępowania: DOA-IV.272.13.2016
Dodano: 2016-03-23 - Usługa wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na szkolenia. Nr postępowania: DOA-IV.272.7.2016
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-02-02