Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 31580 Kraków, ul. Nowohucka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 462 202, , fax. 126 462 350
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
    ul. Nowohucka 1
    31580 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 462 202, , fax. 126 462 350
    REGON: 35064139200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady: a) żółtych z płaską pokrywą o pojemności 240 dm3 400 szt. b) antracyt z płaską pokrywą o pojemności 240 dm3 1 200 szt. c) antracyt z płaską pokrywą o pojemności 770 dm3 250 szt. d) żółtych z płaską pokrywą o pojemności 1100 dm3 500 szt. e) antracyt z płaską pokrywą o pojemności 1100 dm3 700 szt. Minimalny wymagany okres gwarancji na pojemniki plastikowe – min. 48 miesięcy od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1a) – 1e) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 1) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 20 000 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3) Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 73 1240 4722 1111 0000 4851 5630 z adnotacją: „Wadium do przetargu nr TZ/TT/4/2017” Uwaga!!! • Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium. • Wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii (potwierdzonej „za zgodność”) załączonej do oferty. W kopercie zawierającej ofertę należy dodatkowo załączyć oryginał ww. dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. • Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Pzp. • Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. • Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. • Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. • Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: a) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ. b) wypełniony formularz oferty - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ; c) wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty – zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ; d) szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia potwierdzający, iż spełnia on wszystkie żądane przez Zamawiającego parametry określone w zał. nr 1a) – 1e) do SIWZ – należy wypełnić zał. nr 1a) – 1e) do SIWZ (kolumna „potwierdzenie spełnienia” wpisać „tak” lub „nie”); e) po jednym pojemniku każdego rodzaju będącym przedmiotem niniejszego zamówienia w celu udokumentowania, że pojemnik wykonany został w sposób staranny z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych oraz spełnia parametry określone w zał. 1 a) – 1e) do SIWZ. Pojemniki zostaną zwrócone każdemu Wykonawcy zgodnie z dyspozycją art. 97 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaleca się aby ww. tzw. „testowe pojemniki” oznakowane były w sposób umożliwiający identyfikację ich pochodzenia (tj. Wykonawcę który je dostarczył). Pojemniki należy zdeponować nie później niż przed terminem wyznaczonym na składanie oferty u pracownika Zamawiającego tj. Pani Magdalena Mazanka, ul. Nowohucka 1, 31 – 580 Kraków – Dział Pojemników i Usług Dodatkowych tel. 12 64 62 329. Pojemniki wybranego Wykonawcy zostaną rozliczone w ostatniej fakturze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia prób eksploatacyjnych (testowych) na dostarczonych pojemnikach, o których mowa ww. pkt. 12.10. b) SIWZ, pod kątem ich parametrów technicznych oraz odporności konstrukcji na uszkodzenia. Zamawiający deklaruje chęć odkupienia pojemników (dostarczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego) tylko i wyłącznie w sytuacji gdy parametry pojemników testowych dostarczonych przez Wykonawcę będą odpowiadały parametrom pojemników określonym w załącznikach nr 1a) -1e) do SIWZ; f) wzór karty gwarancyjnej dla oferowanych pojemników, określający szczegółowe warunki gwarancji; g) dowód wniesienia wadium. 2. Ponadto na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone normami i atestami jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ, iż oferowane przez niego pojemniki plastikowe posiadają : a) certyfikaty zgodności z normą EN - 840; b) atesty higieniczne; c) dokument nadania (w języku polskim) wydany przez RAL lub instytucję równoważną potwierdzający, iż pojemniki posiadają znak jakości nadany przez tę instytucję; Powyższe dokumenty (pkt 2a-2c) Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 8.4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach