Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa barwnych zdjęć lotniczych oraz wykonanie na ich podstawie ortofotomapy, numerycznego modelu terenu dla obszaru Miasta Łodzi o powierzchni 388,4 km2, w ramach projektu Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 374 706 , fax. 426 374 777
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    ul. Traugutta
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 374 706, fax. 426 374 777
    REGON: 47083053600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa barwnych zdjęć lotniczych oraz wykonanie na ich podstawie ortofotomapy, numerycznego modelu terenu dla obszaru Miasta Łodzi o powierzchni 388,4 km2, w ramach projektu Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Etapy prac: zakres podstawowy I. ETAP podstawowe produkty: zakończenie prac (kosztowo 25 % łącznego wynagrodzenia ) nie później niż do 30 maja 2017r. 1.Sygnalizowana osnowa fotogrametryczna. 2.Kolorowe zdjęcia lotnicze o rozdzielczości geometrycznej 0,05m dla miasta Łodzi, systemy barw RGB i CIR, pozwalające na opracowanie ortofotomapy o powierzchni 388.4 km2, zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 1, oraz NMT zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 3 - Warunków technicznych realizacji zamówienia. 3.Aerotriangulacja. Uwaga: Zdjęcia fotogrametryczne należy wykonać możliwie najszybciej, bezwzględnie przed okresem wegetacji. Nie później niż 15 kwietnia 2017r. przy tzw. pogodzie fotolotniczej, o której mowa w wytycznych technicznych K-2.7 Zasady wykonywania prac fotolotniczych. II. ETAP podstawowe produkty: zakończenie prac (kosztowo 75 % łącznego wynagrodzenia nie później niż do 31 października 2017r. 1.Numeryczny Model Terenu (NMT) zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 3. Zakres opracowania NMT został powiększony względem zasięgu ortofotomapy o kołnierz 100m. – opracowanie nowego modelu. 2.Kolorowa cyfrowa ortofotomapa z terenową wielkością piksela 0,05 m, system barw RGB w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych „PUWG2000/6”, zgodnie z zakresem i wykazem określonym w załączniku nr 1 oraz nr 2 - Warunków technicznych realizacji zamówienia. 3. Kolorowa cyfrowa ortofotomapa z terenową wielkością piksela 0,05 m, system barw CIR w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych „PUWG2000/6”, zgodnie z zakresem i wykazem określonym w załączniku nr 1 oraz nr 2 - Warunków technicznych realizacji zamówienia. 4. Uzupełniony o dane wysokościowe zbiór budynków przekazanych przez Zamawiającego. Orientacyjna liczba budynków nie większa jak 25 000. 5. Naścienne plansze zawierające barwny wydruk obrazu ortofotomapy oraz inne elementy graficzne zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem, 5 sztuk. 2. Dostawa kalendarzy: zakres opcjonalny 2.1. Kalendarze na rok 2018 i 2019 zgodne ze wzorem w załączniku nr 4 do Warunków technicznych realizacji zamówienia, po 200 sztuk na każdy rok. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie skorzystania podczas realizacji niniejszego zamówienia z prawa opcji. Maksymalna łączna liczba kalendarzy do dostarczenia wynosi 400 sztuk, które stanowią opcję i której zakup (w całości lub w części) Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb. 3.W ciągu 7 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować Harmonogram prac. 4.Warunki gwarancji i rękojmi 4.1.Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia podstawowego (Umowy) gwarancji jakości na okres 36 miesięcy oraz rękojmi na okres 36 miesięcy. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpocznie się z chwilą podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń ostatecznego protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia (Umowy). 4.2.Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji za wady także po upływie terminu gwarancji, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. 4.3.W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji oferta, jako niespełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona.Wykonawca może zaoferować gwarancję na okres dłuższy niż określony powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79961200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 7250,00zł (słownie: siedem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych). 2.Wadium może też być wnoszone w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz.359) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie barwnych zdjęć lotniczych nr sprawy OAZP.2710/9/2017.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach