Przetargi.pl
Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NP im bł. E. Bojanowskiego w Łodzi, ul. Kosynierów Gdyńskich 20

Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NP im. E. Bojanowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 93357 Łódź, ul. Kosynierów Gdyńskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 646 11 70 , fax. 42 640 94 35
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NP im. E. Bojanowskiego
    ul. Kosynierów Gdyńskich 20
    93357 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 646 11 70, fax. 42 640 94 35
    REGON: 4000244000079
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NP im bł. E. Bojanowskiego w Łodzi, ul. Kosynierów Gdyńskich 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NP im bł. E. Bojanowskiego w Łodzi, ul. Kosynierów Gdyńskich 20. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: a) część 1 – dostawy mięsa, b) część 2 – dostawy wędlin, c) część 3 – dostawy drobiu. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane części. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1a, 1b i 1c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pakiety asortymentowo – cenowe. Ilości podane w załącznikach nr 1a, 1b i 1c są ilościami szacunkowymi. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będzie niżej wymieniona placówka: Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NP im. Bł. E. Bojanowskiego w Łodzi ul. Kosynierów Gdyńskich 20 93.357 Łódź Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia dwa razy w tygodniu, w godzinach 8.00 – 10.00 pod wskazany w pkt. 8 adres placówki Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub na adres poczty e-mail. Dostawy będą realizowane w dniu określonym w zamówieniu. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą; 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi, itp.; 5) Zamawiający będzie miał prawo sprawdzić przedmiot zamówienia podczas odbioru pod względem jakości; 6) wymagana będzie należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia; 7) dostarczany towar będzie odpowiednio zapakowany. Wymagania w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste; 2) bez obcych zapachów; 3) przeznaczone tylko do jednego asortymentu; 4) artykuły ułożone w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego; 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia; 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego; 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy; 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu; 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania; 7) oznaczenie partii produkcji; 8) klasę jakości handlowej. Zamawiający nie będzie zobowiązany do przyjęcia towaru i odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia; 4) Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym; 5) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi; 6) zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. W razie stwierdzenia wad lub braków podczas przyjęcia dostawy, Zamawiający odmówi jej przyjęcia i faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad lub dostarczenia brakującej ilości artykułów w terminie 4 godziny od zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów oraz potwierdzenie odbioru towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Należność za dostarczone towary Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w załączniku nr 1a, 1b lub 1c, pakiety asortymentowo-cenowe. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Dniem zapłaty jest dzień wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15111000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach