Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg
- Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
- Data zamieszczenia: 2017-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Wspólna 1/3
00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48225292738, fax. +48225292780
REGON: 140533156
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego materiałów promocyjnych. Zamówienie realizowane będzie w dwóch poniżej opisanych częściach: Część I 1) długopis – 600 szt.; 2) notes – 600 szt.; 3) teczka firmowa – 600 szt.; 4) pamięć USB 2.0/3.0 (pendrive) ze złączem microUSB OTG – 600 szt. Część II 1) Pamięć USB 3.0 - 16 GB z pudełkiem – 1 000 szt. 2) Pamięć USB 2.0 - 16 GB z pudełkiem – 600 szt. 3) Power Bank – 100 szt. 4) Zestaw piśmienny dwu elementowy: długopis i ołówek automatyczny w pudełku – 500 szt. 5) Zestaw piśmienny dwu elementowy: długopis i pióro w etui – 300 szt. 6) Eleganckie wieczne pióro w pudełku (1) – 150 szt. 7) Elegancki długopis w etui – 100 szt. 8) Eleganckie pióro wieczne w pudełku (2) – 150 szt. 9) Ołówek automatyczny – 500 szt. 10) Długopis – 1 000 szt. 11) Długopis „touch–pen” – 1 100 szt. 12) Pudełko na notatki – 1 000 szt. 13) Notes z gumką z różnokolorowymi kartkami – 800 szt. 14) Notatnik/notes – 400 szt. 15) Smycz tkana, naszywana – 1 000 szt. 16) Magnetyczny klip do notatek – 600 szt. 17) Brelok szklany grawer laserowy 3D z etui – 500 szt. 18) Torba bawełniana z możliwością nadruku – 1 000 szt. 19) Hub – rozgałęźnik USB na 4 dodatkowe porty – 500 szt. 20) Brelok z lampką LED z końcówką do ekranów dotykowych – 500 szt. 21) Podkładka pod mysz komputerową – 500 szt. 22) Kubek ceramiczny ze zmieniającą się grafiką – „magiczny kubek” – 500 szt. 23) Drażetki miętowe w pudełku – 500 op. 24) Długopis magnetyczny – modularny – 200 szt. 25) Słuchawki stereofoniczne z mikrofonem – douszne – 350 szt. 26) Torba na laptopa – 250 szt. 27) Zestaw notes z długopisem – ekologiczne – 250 szt. 28) Książka „Odkrycia i wynalazki, które zmieniły świat. Trójwymiarowe modele” – 30 szt. 29) Książka „Chopin” LUX - Wersja angielska – 10 szt. 30) Książka „Chopin” - Wersja angielska – 15 szt. 31) Książka „Very Graphic. Polish Designers of the 20th Century” (wersja angielska) – 10 szt. 32) Książka „Przygoda z Polską. Kreatywna książeczka dla dzieci” – 50 szt. 33) Chopin – Wydanie narodowe – Box - Zestaw: 4 albumy - 20 szt. 34) Płyta CD Impressions On Chopin – Leszek Możdżer – 50 szt. 35) Płyta CD The Very Best Of Kilar – 20 szt. 36) Płyta CD Penderecki: To co najpiękniejsze – 20 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II został określony w załączniku nr 1 SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia w zakresie części I i II zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwa do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwa dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA DROBNYCH MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH Z LOGO
Dodano: 2024-05-20 - DZP.261.18.2024 Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa materiałów popularyzacyjnych
Dodano: 2024-05-02 - Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa namiotów promocyjnych
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
Dodano: 2024-01-22 - Dostawę artykułów promocyjnych (ERASMUS)
Dodano: 2024-01-14 - „Zakup gadżetów reklamowych” (8 Części)
Dodano: 2023-12-01 - Wykonanie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypem Budżetu Obywatelskiego i Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno – wystawienniczych.
Dodano: 2023-11-13