Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa artykułów papierniczych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko

Ministerstwo Środowiska - Departament Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 57 92 823 , fax. 0-22 57 92 823
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Środowiska - Departament Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 57 92 823, fax. 0-22 57 92 823
    REGON: 00106485800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa artykułów papierniczych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest: Wykonanie oraz dostawa artykułów papierniczych dla Ministerstwa Środowiska, promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. 1. Zamówienie ma mieć charakter >>zielonego zamówienia<<. Oznacza to, że sposób produkcji materiałów, z których wykonane będą artykuły jest obiektywnie jak najmniej szkodliwy dla środowiska, a także, że materiały wykorzystane do produkcji, tam gdzie to możliwe, są ekologiczne tzn. są materiałami odzyskanymi w wyniku recyklingu. Mają też nawiązywać do ochrony środowiska poprzez napisy informujące o ekologicznym pochodzeniu materiałów, poprzez kolorystykę/ layout nawiązujący do ochrony środowiska. Ponadto wykonawca zapewni transport artykułów papierniczych w pojemnikach transportowych wielokrotnego użytku oraz będzie realizował dostawy poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 9.00 - 14.00. Wszystkie materiały i działania muszą być przygotowane i prowadzone zgodnie z unijnymi i krajowymi wytycznymi dot. działań informacyjno-promocyjnych oraz Księgą Znaku PO IiŚ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego oznakowania do 20% artykułów papierniczych. Koperty - format C4, nadruk (kolor) 4+0, papier 90 g biały - 5000 szt.; Koperty - format C5 (229x162 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 90 g biały - 10 000 szt.; Wizytówki - minimalny format 90x50 mm, nadruk (kolor) 4+4, papier ekologiczny 300g biały - 20 nazwisk po 200 szt.; Notatnik (20 kartek) - format A4 (210x297 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g biały + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (30 kartek) - format A5 (148x210 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g biały + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (50 kartek) - format A6 (105x148 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g biały + plecki kartonowe - 500 szt.; Notatnik (ryza do odrywania dowolnej liczby kartek) - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g biały - 5 ryz (ryza 500 kartek); Karteczki typu post-it - format 125x75 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 700 szt.; Karteczki typu post-it - format 75x70 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 500 szt.; Certyfikaty dla MAO - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier: 170 g biały tłoczony jednostronnie wzorem tkaniny lnianej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224622006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca składając ofertę winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu oraz dostawie: artykułów papierniczych, o wartości min. 15.000,00 PLN brutto i udokumentuje to poprzez podanie ich wartości, przedmiotów, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Załącznik do formularza oferty - oferta szczegółowa, wg załącznika nr 2a do SIWZ. 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych zamówień, o których mowa w pkt IV ppkt 2 SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty po jednej próbce produktów wymienionych w Części II Szczegółowego Opisu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Próbki mają mieć jakiekolwiek oznaczenia komercyjne, naniesione tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu oznakowania, o którym mowa w ppkt 4.3 Części I Szczegółowego Opisu Zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość produktów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mos.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach