Przetargi.pl
Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci ogłasza przetarg

  • Adres: 07-230 Niegów, ul. Wierzbowa 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7571216 , fax. 0-29 7571216
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
    ul. Wierzbowa 4 4
    07-230 Niegów, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7571216, fax. 0-29 7571216
    REGON: 04000004900020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsniegow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organicacyjna Kościoła Katolickiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i wędlin do siedziby Zamawiającego. Wg Wspólnego Słownika Zamówień zamówienie obejmuje grupę 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Dostawy odbywać się będą dwa razy w tygodniu na podstawie złożonego telefonicznie zamówienia, z jednodniowym wyprzedzeniem. Dostarczone produkty muszą być świeże, dobrej jakości, z ważnym terminem przydatności do spożycia. Szczegółowy opis przedmiotu i sposobu realizacji zamówienia określa OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA-FORMULARZ CENOWY- załącznik nr 1 oraz projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potnecjałem techniczym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spełniają inne wymogi określone w ustawie i w SIWZ. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz OFERTY. 2. Podpisany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- FORMULARZ CENOWY - załącznik nr 1. 3. Wypełnione i podpisane INFORMACJE 0GÓLNE O OFERENCIE - załącznik nr 2. 4. Podpisane OŚWIADCZENIE o zaznajomieniu się i akceptacji SIWZ - załącznik nr 3. 5. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Parafowany na każdej stronie projekt umowy. 7. Zaświadczenie Inspekcji Sanitarnej, dopuszczającej środek transportu do przewozu mięsa i wędlin.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsniegow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach