Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 6941046 , fax. 6290968
- Data zamieszczenia: 2010-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6 6
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 6941046, fax. 6290968
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa 28 szt. kopii stylowego fotela i 3 szt. blatów stołów do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 28 szt. kopii stylowego fotela i 3 szt. blatów stołów do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z fotografiami fotela i stołów - załącznik nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia. Dostawa 28 szt. kopii stylowego fotela i 3 szt. blatów stołów powinna nastąpić do siedziby Kancelarii Senatu w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00- zł (słownie: trzy tysiące złotych), w terminie do dnia 27 września 2010 r., do godz. 10:00. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej wewnętrznej kopercie - zarówno ich oryginał oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie Dotyczy wadium na wykonanie i dostawę 28 szt. kopii stylowego fotela i 3 szt. blatów stołów do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego: NBP O/O Warszawa: nr rachunku 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie i dostawę 28 szt. kopii stylowego fotela i 3 szt. blatów stołów do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa foteli i innych mebli biurowych
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa foteli do chemioterapii i taboretów .
Dodano: 2015-10-23 - Zakup i dostawa nowych mebli
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa mebli do II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie
Dodano: 2014-11-20 - Dwa krzeseł dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa foteli obrotowych
Dodano: 2013-11-19 - dostawa foteli obrotowych do Kancelarii Senatu
Dodano: 2013-07-18 - Dostawa foteli i łóżek do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie - nr sprawy DKw-220-05/13
Dodano: 2013-05-14 - Zakup i dostawa foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Dodano: 2013-04-29