Przetargi.pl
Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Jastkowie

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Chmielowa 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 81 50 20 425
  • Data zamieszczenia: 2023-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. +48 81 50 20 425
    REGON: 431019744
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Jastkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa będzie dotyczyć pełnego wyżywienia dla ok. 35 uczniów w wieku 3 - 6 lat w okresie od 16.08.2023 do 31.08.2023 oraz II dań w okresie od 6.09.2023 do 28.06.2024 dla ok. 300 dzieci w wieku 5-15 lat zapisanych do szkoły na rok szkolny 2023/2024: 1) posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych naczyniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw;2) jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni (2 tygodnie) i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy;3) dekadowy jadłospis dla uczniów z oddziałów zerowych oraz klas I-VIII obejmuje drugie dania w tym:a. danie mięsne z mięsa niemielonego /min.90g/ (np. filet z kurczaka lub indyka,sztuka mięsa, kotlet schabowy itp.) z surówką /min.100g/ i ziemniakami ( kaszą, makaronem, kluskami, ryżem itp.) /min.120g/ 2 x w tygodniu,b. danie mięsne z mięsa mielonego lub przetworzonego /min.100g/ (np. kotlet mielony, pulpety, gulasz itp.) z surówką /min.100g/ i ziemniakami (kaszą, makaronem kluskami, ryżem itp. /min.120g/ 1 x w tygodniu,c. ryba /min.100g/ z surówką /min.100g/ i ziemniakami (kaszą, makaronem, kluskami, ryżem itp.) /min.120g/ 1 x w tygodniu,d. danie mączne lub jarskie /min.250g/ 1 x w tygodniu (zalecany piątek)4) jadłospis dla dzieci 3-6 letnich w okresie od 16.08-31.08.2023 obejmuje: a. śniadanie b. dwudaniowy obiad (drugie danie jak w pkt 3) c. podwieczorek w formie możliwej do rozdania do domu (np. owoce, wyroby mleczne, pełnoziarniste batony lub ciastka itp.)2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania Rozporządzenia UE nr.1169/2011.oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 26.07.2016 w sprawie grupy środków spożywczych stosowanych w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ,przygotowania posiłków o najwyższym standardzie,na bazie produktów najwyższej jakości, z uwzględnieniem sezonowych warzyw i owoców oraz bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku od 3 - 15 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów, konserw, preparatów zastępczych. 3. Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy:- transport posiłków ze swojej siedziby do siedziby Zamawiającego i ponoszenie z tego tytułu wszelkich kosztów, a także zapewnienie odpowiedniego środka transportu i przedłożenie Zamawiającemu stosownych dokumentów zaświadczających spełnianie przez ten środek transportu warunków sanitarnych do przewozu posiłków w ramach cateringu,- dostarczanie posiłków w naczyniach termoizolacyjnych spełniających wymagane normy sanitarne,- dostarczanie 2 x dziennie posiłków dla oddziałów przedszkolnych (16.08-31.08.2023): odrębnie śniadanie - do godziny 8.30 i odrębnie obiad z podwieczorkiem –między godziną 12.00 a 12.30, - dostarczanie drugiego dania (od 6.09.2023) dla uczniów do godz.10.30 - pobieranie i przechowywanie próbek dostarczanych do szkoły posiłków zgodnie z normami sanitarno - epidemiologicznymi,- przyjmowanie zgłoszeń co do ilości posiłków zamawianych na dany dzień, - dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki,- odbiór i utylizacja resztek żywieniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunekbankowy Zamawiającego: nr konta: 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 zadnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.10.2023.CT”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium,które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przedupływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postacielektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymujenieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98ustawy Pzp8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę nazaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia, jeżeli zabezpieczenie jestwymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach