Przetargi.pl
Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie

Szkoła Podstawowa nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-854 Lublin, ul. Poturzyńska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81)7415992
  • Data zamieszczenia: 2024-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie
    ul. Poturzyńska 2
    20-854 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81)7415992
    REGON: 367557209
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp16.lublin.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16. Im. Fryderyka Chopina w Lublinie,2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przygotowanie, dostarczenie i podanie poniższych posiłków:a) zupa: gramatura nie mniej niż 350 ml,b) drugie danie: gramatura nie mniej niż 350 gram, tj. danie mięsne – 100 gram, dodatek skrobiowy – 150 gram, surówka – 100-150 gram.c) deser: np. kompot, napoje owocowe lub warzywne o poj. 200 ml. Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie: 03.09.2024 – 26.06.2025 r. będzie wynosić 148 000,00 sztuk. Zakładana liczba uczniów korzystających z obiadów w jednym dniu wyniesie 800 Ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych obiadów. Zakładana liczba uczniów korzystających z posiłków jest szacunkowa. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie według zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego liczonego po cenie jednostkowej podanej w formularzu ofertowym.3. Szczegółowy zakres usług (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.4. Wykonawca świadczący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym umowę najmu pomieszczeń kuchennych (ekspedycji i byłego pomieszczenia kuchni głównej) oraz jadalni na warunkach określonych w Załączniku nr 2a do SWZ. Miesięczny koszt najmu jaki Wykonawca będzie zobligowany płacić Zamawiającemu będzie wynosił – 2000,00 zł brutto. Umowa będzie obowiązywała przez okres realizacji zamówienia publicznego.4. Klauzula elektromobilności.1) Zamawiający działając na podstawie art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych ustala, że Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział pojazdu elektrycznego lub pojazdu napędzanego gazem ziemnym, którym dostarczane będą posiłki.2) Niewykonanie obowiązku, o których mowa w pkt 1, skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej w wysokości 2 000,00 zł za każdy dzień, w którym dostawa posiłków została zrealizowana pojazdem niespełniającym wymagań określonych w pkt 1).3) W przypadku rażącego naruszenia obowiązku wskazanego w pkt 1), przez co należy rozumieć co najmniej pięciokrotne jego niewykonanie, Zamawiający odstąpi od umowy z Wykonawcą na warunkach wskazanych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje) należycie minimum jedną usługę w ramach jednego zamówienia lub umowy lub kontraktu, która:− polegała na przygotowywaniu, dostarczaniu i podaniu gorących obiadów, których odbiorcami były osoby niepełnoletnie,− miała wartość minimum 800 000 zł brutto.UWAGAW przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert: usługa została wykonana na kwotę nie mniejszą niż określona w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach