Uniwersytet w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-097 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7457117 , fax. 085 745 70 73
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 14
15-097 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7457117, fax. 085 745 70 73
REGON: 05056220700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla Uniwersytetu w Białymstoku- Dzp-38/U/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych tj. foldery, ulotki, plakaty, długopisy, piłeczki antystresowe, kubki, koszulki dla Uniwersytetu w Białymstoku - zgodnie wymogami określonymi w szczegółowym formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Zakres zamówienia poniżej 206 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Złożone na wezwane Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 3 do SIWZ), 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), DOKUMENTY: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru druku - załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia: a) w zakresie Zadania nr 1 - polegającą na druku wszelkiego rodzaju materiałów wykonaną dla jednego zleceniodawcy o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł każde zamówienie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie - dwa zamówienia. b) zakresie Zadania Nr 2 - polegającą na dostawie artykułów promocyjnych dla jednego zleceniodawcy o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każde zamówienie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie- dwa zamówienia. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) Wykonawca składając dokumenty sporządzone w języku obcym składa je wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/zp/.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydaniu przewodnika terenowego Motyle dzienne i kraśniki Suwalszczyzny - przewodnik terenowy
Dodano: 2015-09-21 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydaniu przewodnika terenowego Motyle dzienne i kraśniki Suwalszczyzny - przewodnik terenowy
Dodano: 2015-08-24 - Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Białostockiej Komunikacji Miejskiej
Dodano: 2014-10-17 - Druk kalendarza Wigierskiego Parku Narodowego na 2015 rok
Dodano: 2014-10-07 - Druk książek Wigierskiego Parku Narodowego w 2014 roku o tytułach: 1. Siedliska przyrodnicze i gatunki sieci Natura 2000 w Wigierskim Parku Narodowym i SOO Ostoja Wigierska 2. Popularny plan ochrony Wigierskiego Parku Narodowego.
Dodano: 2014-07-25 - Druk publikacji Wigierskiego Parku Narodowego w ramach projektu Ograniczenie presji turystycznej na cennych przyrodniczo obszarach WPN umowa POIS.05.01.00-00-437/12-00 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko Pod pojęciem druk rozumie się wykonanie projektu graficznego, skład, korekta, tłumaczenie na j. angielski i niemiecki, łamanie, naświetlanie, druk, prace introligatorskie i dostawę do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2014-04-17 - Druk kwartalnika WIGRY w 2014 roku
Dodano: 2014-04-09 - USŁUGA WYKONANIA I DOSTAWY DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ I DRUKÓW SZP 3820 - 20/14
Dodano: 2014-03-19 - Druk publikacji Wigierskiego Parku Narodowego. Pod pojęciem druk rozumie się: wykonanie projektu graficznego, skład, łamanie, naświetlanie, druk, prace introligatorskie i dostawę do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2014-01-23 - Przetarg nieograniczony na druk i dostawę publikacji: Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji- EDYCJA 2012
Dodano: 2013-12-09