Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 537 52 07 , fax. 81 537 54 61
- Data zamieszczenia: 2012-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych
pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 537 52 07, fax. 81 537 54 61
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostarczenie materiałów dydaktycznych oraz promocyjnych dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie i dostarczenie materiałów dydaktycznych oraz promocyjnych dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy Część 1: gadżety promocyjne (długopis, pendrive, kubek, zestaw karteczek samoprzylepnych, torba ekologiczna, notatnik) Część 2: okładki na indeksy Część 3: materiały dydaktyczne (długopis, pendrive, teczka, notes) Część 4: plakaty i katalog informacyjny Część 5: naklejki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REALIZACJA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH W ZAKRESIE OPRACOWANIA ELEMENTÓW IDENTYFIKACJI KORPORACYJNEJ DLA PODMIOTÓW INKUBOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWE: CONNECT
Dodano: 2016-07-01 - REALIZACJA DZIAŁAŃ INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCE PROJEKTU PLATFORMY STARTOWE: CONNECT - PRASA ORAZ INTERNET
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usług handlowych w zakresie sprzedaży ofert Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie.
Dodano: 2016-04-12 - Świadczenie usług handlowych w zakresie sprzedaży ofert Radia Lublin S. A.
Dodano: 2015-12-31 - Przygotowanie, organizacja i kompleksowa obsługa jednodniowej konferencji informacyjno-promocyjnej związanej z realizowanym przez Województwo Lubelskie projektem pn. Lubelskie Centrum Konferencyjne współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie III.2 - Infrastruktura turystyki kongresowej i targowej
Dodano: 2015-11-20 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w ramach Projektu pn. Budowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. [OP-IV.272.140.2015.NSZ]
Dodano: 2015-11-17 - Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pn. Rozbudowa potencjału badawczego Puławskiego Parku Naukowo - Technologicznego.
Dodano: 2015-08-28 - Zakup powierzchni reklamowej wraz z wykonaniem druku wielkoformatowego z podziałem na dwie części. [OP-IV.272.74.2015.AGP]
Dodano: 2015-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej IV naboru wniosków o dotację w ramach Programu: Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2015-07-06 - Usługa zaplanowania i realizacji kampanii otwierającej Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 [OP-IV.272.60.2015.PID]
Dodano: 2015-06-03