Przetargi.pl
„Wykonanie elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Lądek Zdrój Strachocin 42”, ZP-2710/7/19

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-550 Stronie Śląskie, Strachocin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 141 441, , fax. 748 141 451
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój
    Strachocin 42
    57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 141 441, , fax. 748 141 451
    REGON: 93102407200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ladek_zdroj
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Lądek Zdrój Strachocin 42”, ZP-2710/7/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Wykonanie elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Lądek Zdrój Strachocin 42”, ZP-2710/7/19 Zakres robót do wykonania w szczególności przewiduje: • przygotowanie podłoża pod nowe tynki, • wykonanie tynku zewnętrznego w kolorze białym posiadających certyfikat WTA (uzgodnione z Konserwatorem Zabytków) • wykonanie nowych parapetów okiennych zewnętrznych stalowych proszkowo malowanych w kolorze brązowym, • wykonanie gzymsu podokapowego jak detal architektoniczny ozdobny (uzgodnione z Konserwatorem Zabytków), • wykonanie czyszczenia i hydrofobizacji cokołu z płyt z piaskowca, • montaż instalacji odgromowej, • montaż stopni kominiarskich, • montaż ław kominiarskich, • wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej malowanej proszkowo w kolorze pokrycia dachu na czterech lukarnach elewacji południowej ( frontowej ) • malowanie drzwi stalowych wejściowych zewnętrznych do pomieszczeń piwnicznych, • malowanie elementów drewnianych podbitki dachu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej załącznik nr 8, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 9, dodatkowo dołączono przedmiar robót jako materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy załącznik nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-08-19 do godz. 11:00. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Szczegółowe informacje w zakresie wadium określono w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych: Wymagany dokument: • Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. • Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. • Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących ego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach