Przetargi.pl
Wykonanie elektronicznych systemów zabezpieczeń w budynku głównym Muzeum Kaszubskiego im. F. Tredera w Kartuzach

Muzeum Kaszubskie im. Fredera w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Kościerska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 811 442
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Kaszubskie im. Fredera w Kartuzach
    Kościerska 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586 811 442
    REGON: 001237537
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie elektronicznych systemów zabezpieczeń w budynku głównym Muzeum Kaszubskiego im. F. Tredera w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowych systemów elektronicznych zabezpieczeń w budynku głównym Muzeum Kaszubskiego im. F. Tredera w Kartuzach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) demontaż istniejących systemów zabezpieczeń, 2) roboty instalacyjno – kablowe wewnętrzne i zewnętrzne, 3) dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu, 4) dostawa wraz z montażem szafy dystrybucyjnej typu RACK dla potrzeb telewizji użytkowej, 5) konfiguracja i uruchomienie zamontowanych systemów zabezpieczeń, 6) drobne roboty elektryczne oraz wykończeniowe, 7) przeszkolenie wyznaczonych pracowników do obsługi zamontowanych systemów zabezpieczeń. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na dostawie, montażu oraz uruchomieniu w całości lub w części systemu telewizji użytkowej w budynku głównym Muzeum. Zakres przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji określono w dokumentacji technicznej, tj. projekcie wykonawczym oraz w odrębnym przedmiarze w zakresie wykonania elektronicznych systemów zabezpieczeń – CCTV oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Informację odnośnie skorzystania z tego prawa wraz z zakresem Zamawiający przekaże pisemnie Wykonawcy najpóźniej w terminie 15 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, 4. Zakres gwarantowanego przedmiotu zamówienia określono w pkt 2 oraz: 1) Projekcie wykonawczym, 2) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, 3) Przedmiarze robót w zakresie wykonania elektronicznych systemów zabezpieczeń. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 6. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy, 2) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować w złożonej ofercie maksymalny czas usunięcia wad i usterek uniemożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami użytkowanie przedmiotu umowy, o których mowa w § 10 ust. 3 pkt 1) umowy. Wykonawca podaje czas w pełnych godzinach, który nie może być dłuższy niż 12 godzin. 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w § 4 ust. 5 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), 4) Realizacja przedmiotu zamówienia realizowana będzie w sposób nieutrudniający funkcjonowanie działalności Muzeum. 5) Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. W tym celu Zamawiający – działając zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy Pzp – zwołuje na dzień 04.05.2017 r. godz. 900 zebranie zainteresowanych Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zebranie oraz dokonanie wizji zostanie potwierdzone pisemnym protokołem, którego kopia będzie stanowiła załącznik do składanej oferty. Oferta złożona przez Wykonawcę, który nie odbędzie wizji lokalnej (potwierdzonej protokołem) zostanie uznana jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp. 6) Do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia należy użyć urządzenia spełniające wymagania klasy 3 zgodnie z normą PN-EN50131-1, 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, nieodpłatnie przeprowadzał przeglądy gwarancyjnych co 6 miesięcy przez cały okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W ramach dokonywanych przeglądów Wykonawca będzie dokonywał kontroli sprawności całego wykonanego systemu zabezpieczeń oraz przeprowadzi ewentualne czynności konserwacyjne niezbędne do prawidłowego działania przedmiotu umowy, 8) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przedłożyć Inspektorowi nadzoru zestawienie materiałów i urządzeń wraz kartami katalogowymi (opisem parametrów technicznych) w celu uzyskania akceptacji do ich wbudowania lub zamontowania, 9) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł 7. Z uwagi na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia projekt wykonawczy elektronicznego systemu zabezpieczeń stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ traktuje się jako dokument niejawny stanowiący tajemnicę Zamawiającego. W związku tym projekt ten wyłączony jest z ogólnego udostępnienia. Przedmiotowa dokumentacja może zostać udostępniona do wglądu jedynie podczas wizji lokalnej Wykonawcom, którzy wykażą, że posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i napraw w miejscach ich zainstalowania. Ponadto osoba reprezentująca Wykonawcę zobowiązana jest przedstawić aktualny dokument potwierdzający, że posiada kwalifikacje zawodowe uprawniające do instalacji oraz konserwacji systemów elektronicznych ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach