Przetargi.pl
Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu zlokalizowanym przy al. Grunwaldzkiej 137

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu zlokalizowanym przy al. Grunwaldzkiej 137
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w segmencie C budynku dydaktycznego zlokalizowanego przy al. Grunwaldzkiej 137 wraz z podłączeniem instalacji do istniejącej centrali p.poż. znajdującej się w pomieszczeniu portierni w segmencie B w w/w budynku, w tym: a) dostawa, montaż szafy/ centrali DSO wraz z elementami wewnętrznymi, montaż stacji mikrofonowej: - instalowanie szafy/centrali, - instalowanie wzmacniaczy liniowych w stojakach, - montaż dodatkowych urządzeń elementów SAP na gotowym podłożu z podłączeniem, - zarabianie i podłączanie kabli do gniazd radiowych, - instalowanie mikrofonów na statywie stołowym lub stołowym giętkim, - przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego, - sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych konwencjonalnych, - praca próbna i testowanie systemu alarmowego i inne. b) prace montażowe na poziomie przyziemia, I piętra i II piętra; podejście do pionu kablowego i okablowanie: - mechaniczne wykonanie ślepych otworów w betonie, - osadzenie w podłożu kołków metalowych kotwiących, - montaż elementów konstrukcyjnych, - przykręcanie do gotowych otworów korytek U575, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, - instalowanie głośników, - montaż obudowy zewnętrznej „modułu końca” linii głośnikowej, - montaż „modułu końca”/ karty nadzoru ciągłości linii głośnikowej i inne. c) programowanie, testowanie oraz uruchomienie linii głośnikowych na parterze, I piętrze i II piętrze: - przedzwonienie przewodów, - sprawdzenie stanu izolacji przewodów linii głośnikowej, - przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego, - sprawdzenie i uruchomienie linii głośnikowej, - wykonanie pomiarów zrozumiałości mowy i pomiarów ciśnienia akustycznego. 1) Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja stanowiąca: a) ZAŁĄCZNIK Nr 1a do SIWZ – Schemat rozmieszczenia systemu DSO w segmencie C – Rzut przyziemia, b) ZAŁĄCZNIK Nr 1b i 1c do SIWZ - Schemat rozmieszczenia systemu DSO w segmencie C – Rzut I piętra, c) ZAŁĄCZNIK Nr 1d i 1e do SIWZ - Schemat rozmieszczenia systemu DSO w segmencie C – Rzut II piętra, d) ZAŁĄCZNIK Nr 1f do SIWZ - Schemat rozmieszczenia systemu DSO w segmencie C – Schemat rozwinięty, e) ZAŁĄCZNIK Nr 1g do SIWZ - Schemat rozmieszczenia systemu DSO w segmencie C – Schemat z wymiarami, f) ZAŁĄCZNIK Nr 1h do SIWZ - Przedmiar robót. g) ZAŁĄCZNIK Nr 1i do SIWZ – Opis urządzeń systemu DSO. Powyższa dokumentacja opracowana została przez TECHTOM Zakład Usługowy Tomasz Szyk Borzynowo 16 14-400 Pasłęk w sierpniu 2017 roku. 2) Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie wymienionym w pkt. 1) uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. Przedmiar robót należy traktować, jako materiał pomocniczy. Koszty wprowadzenia zmiany do dokumentacji oraz ryzyko prawidłowości ustalenia wszystkich kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas robót. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu robót w miejsce docelowego przeznaczenia. 4) Zamawiający wymaga, aby dostarczone i zamontowane w ramach realizacji zamówienia produkty i urządzenia: a) posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane produkty spełniają wymagane prawem przepisy i normy. W|w dokumenty należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego b) były nowe, nieużywane wcześniej, tj. przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, c) posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu lub dostawcę, d) zostały zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z punktem b) i c) oznacza, że będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 6) Na wszelkie zainstalowane produkty okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji równy jest okresowi gwarancji udzielonej przez producenta tych produktów. 7) Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji wskazanej w punkcie 1) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w dokumentacji w ZAŁĄCZNIKACH Nr 1 a) do i) do SIWZ. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż materiały te i rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Podane w dokumentacji nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów, jakie zostały przyjęte w dokumentacji i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 8) Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań, jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrane rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i prac różnych branż spełnią wymagania podstawowe, takie jak: a) bezpieczeństwo konstrukcji, b) bezpieczeństwo pożarowe, c) bezpieczeństwo użytkowania, d) odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, e) ochrony przed hałasem i drganiami, f) oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa i normami, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 z późn. zm.) oraz ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, przy zachowaniu przepisów BiHP oraz maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. 10) Materiały, wyroby i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 z późn. zm.), b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2014.883 z późn. zm.). 11) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną posesji i w obiekcie Zamawiającego przy al. Grunwaldzkiej 137 w Elblągu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (tel. 55 629 05 66, Kierownik Działu Gospodarczo-Technicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli 2) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, 3) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach