Przetargi.pl
Wykonanie działań promocyjnych w ramach projektu Leopoldina online

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 13010000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie działań promocyjnych w ramach projektu Leopoldina online
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie działań promocyjnych w ramach realizowanego projektu POPC-POPC.02.03.01-00-0004/17 LEOPOLDINA online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego, dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy” dla Zadania 7: Realizacja działań informacyjnych i promocyjnych dobranych pod kątem zidentyfikowanych grup docelowych. 2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonanie działań promocyjnych w zakresie: 1) wykonania materiałów promocyjnych graficznych drukowanych, 2) wykonania materiałów promocyjnych graficznych elektronicznych, 3) przeprowadzenie działań marketingowych i PR-owych w Internecie i prasie. 3. Szczegółowy zakres usług, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Opis przedmiotu zamówienia wraz z Harmonogramem realizacji stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6) Próbki – złożone dla potrzeb oceny ofert zgodnie z kryterium oceny ofert pn.: Jakość wykonania usług (rozdz. XIII): 1. Plakat (w formie pliku pdf). 2. Projekt grafiki ze wskazaniem grupy docelowej (w formie pliku pdf). 3. Film promocyjny (w formie pliku mp4). 4. Projekt działań marketingowych produktu w mediach społecznościowych (w formie pliku pdf). 5. Projekt artykułu prasowego sponsorowanego ze wskazaniem dla jakiej prasy branżowej i konkretnej profesji jest dedykowany (w formie pliku pdf). Ww. próbki należy dostarczyć w celu oceny złożonych ofert – nie muszą spełniać wszystkich parametrów wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ). Próbki powinny odzwierciedlać możliwości techniczne (plakat, grafika, film) oraz funkcjonalne (projekt działań marketingowych, projekt artykułu) realizacji zadania na możliwie najwyższym poziomie w odniesieniu do właściwości podlegających ocenie, opisanych w pkt 3.2) w Rozdziale XIII SIWZ. Wykonawca– realizując zamówienie - dostarcza materiały promocyjne oraz usługi na poziomie technicznym oraz funkcjonalnym zastosowanym w próbkach tj. o właściwościach podlegających ocenie, opisanych w pkt 3.2) w Rozdziale XIII SIWZ, identycznych jak zastosowane w próbkach. Materiały promocyjne oraz usługi dostarczone w trakcie realizacji zamówienia muszą spełniać wszystkie parametry wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ). Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w Kryterium 2: Jakość wykonania usług. Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnienia próbek. Wykonawca zapisuje próbki na zewnętrznym nośniku pamięci USB i załącza do oferty. Zamawiający zwróci próbki wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane na ich wniosek. Oferta Wykonawcy, który nie złoży wszystkich wymaganych próbek zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako nieodpowiadająca treści SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach