Przetargi.pl
Wykonanie dwóch projektów technicznych dotyczących przebudowy odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Chrzanowskiego wraz z uzyskaniem pisemnego potwierdzenia złożenia stosownych wniosków do organu budowlanego o uzyskanie prawem wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji.

Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6231272, 6234687 , fax. 032 6231272
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie
    ul. Grzybowskiego 7A 7A
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6231272, 6234687, fax. 032 6231272
    REGON: 35628791600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch projektów technicznych dotyczących przebudowy odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Chrzanowskiego wraz z uzyskaniem pisemnego potwierdzenia złożenia stosownych wniosków do organu budowlanego o uzyskanie prawem wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt I : Zastąpienie istniejącego utwardzonego pobocza wzdłuż drogi powiatowej nr 1041 K - ul. 21 Stycznia w Luszowicach chodnikiem na odcinku od ul. Dunikowskiego w kierunku Chrzanowa do końca zabudowy na długości ok. 1180 mb wraz z niezbędnym odwodnienia po stronie chodnika o długości ok. 1000 mb Zakres opracowania obejmuje przygotowanie: a. Przygotowanie mapy do celów projektowych b. uzyskanie warunków branżowych z poszczególnych branży c. wykonanie niezbędnych dokumentacji przekładek sieci jeśli takowe wystąpią d. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, e. przygotowanie kosztorysu inwestorskie wraz z przedmiarem robót, f. pozyskanie niezbędnych uzgodnień branżowych, g. przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. h. zgłoszenie robót budowlanych. Projekt II: Przebudowa części drogi powiatowej nr 1016K ul. Pogorskiej w Chrzanowie na odcinku od ul. Kalinowej do osiedla Stella t.j. ok. 1500 mb wraz z uzupełnieniem brakującej kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 500 mb. Zakres opracowania obejmuje przygotowanie: a. przygotowanie mapy do celów projektowych b. uzyskanie warunków branżowych z poszczególnych branży c. wykonanie niezbędnych dokumentacji przekładek sieci jeśli takowe wystąpią d. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, e. przygotowanie kosztorysu inwestorskie wraz z przedmiarem robót, f. pozyskanie niezbędnych uzgodnień branżowych, g. przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. h. zgłoszenie robót budowlanych. i. zalecane opracowanie konstrukcji wzmocnienia nawierzchni bitumicznej na podstawie dostępnych metod pomiaru nośności drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 Pzp) 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji. 2. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne uprawnienia budowlane projektanta do projektowania w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Aktualny(tzn. wystawiony lub potwierdzony, że działalność jest prowadzona nadal przez organ wydający ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz 605 z 2006r z późn.zm.) 5. Wykonawca musi się wykazać, że w okresie trzech ostatnich lat ( tj. 2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej dwie usługi polegające na zaprojektowaniu dróg powiatowych lub kategorii wyższej, o odcinkach co najmniej 500 mb, a charakter tych prac podobny był do wymienionego wyżej zamówienia, z podaniem ich wartości i dat, wg załącznika nr 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniu zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają opisany warunek. 6. Oświadczenie, że oferent zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych projektem. 7. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 4). ). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 8. Oświadczenie o uregulowanych zobowiązaniach finansowych w stosunku do Skarbu Państwa oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( załącznik nr 5). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 9. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 10. Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach