Przetargi.pl
Wykonanie czterech projektów technicznych dotyczących przebudowy odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Chrzanowskiego wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę prawem wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji.

Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6231272, 6234687 , fax. 032 6231272
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie
    ul. Grzybowskiego 7A 7A
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6231272, 6234687, fax. 032 6231272
    REGON: 35628791600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie czterech projektów technicznych dotyczących przebudowy odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Chrzanowskiego wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę prawem wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt I : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy części ciągu drogi powiatowej nr 1007K , ulicy 1-go Maja w Libiążu- przebudowa istniejącego korpusu drogowego wraz z niezbędnym odwodnieniem, przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego, przebudowa istniejącej napowietrznej sieci energetyczne na sieć kablową, a także przebudowa sieci teletechnicznej na odcinku od skrzyżowania z DW 933 do skrzyżowania z ul. Sikorskiego o długości około 500 mb. Projekt II: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy części ciągu drogi powiatowej nr 1007K , ulicy Jaworowej w Libiążu- przebudowa istniejącego korpusu drogowego na odcinku od skrzyżowania z ul. Pilotów do skrzyżowania z ul. Astronautów w Żarkach - (o długości około 2 400mb) wraz z zastąpieniem części utwardzonego pobocza ul. Jaworowej chodnikiem z kostki brukowej (o długości około 1 250 mb) oraz niezbędnym odwodnieniem i usunięciem ewentualnych elementów kolizyjnych w stosunku do ruchu kołowego i pieszego. Projekt III: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy części ciągu drogi powiatowej nr 1001K , ulicy Sikorskiego w Libiążu na całym odcinku około 2 km tj. od skrzyżowania z ul. 1 Maja do skrzyżowania z DW 780.- przebudowa istniejącego korpusu drogowego wraz z uzupełnieniem elementów ciągów pieszych oraz istniejącego odwodnienia ulicy, wraz z usunięciem ewentualnych elementów kolizyjnych w stosunku do ruchu kołowego i pieszego. Projekt IV: Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego przebudowy ciągu dróg powiatowych nr 1026K (od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1032K do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1055K) i 1055K cały przebieg do drogi wojewódzkiej nr 780, wraz z odwodnieniem (o długości obu odcinków około 5700m, ) wraz z zastąpieniem części utwardzonego pobocza chodnikiem z kostki brukowej (o długości około 300 mb) oraz niezbędnym odwodnieniem i usunięciem ewentualnych elementów kolizyjnych w stosunku do ruchu kołowego i pieszego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 Pzp) 5.Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty należy składać oddzielnie na każde zadanie projektowe. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji. 2.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualne uprawnienia budowlane projektanta do projektowania w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4.Aktualny(tzn. wystawiony lub potwierdzony, że działalność jest prowadzona nadal przez organ wydający ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego nich. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz 605 z 2006r z późn.zm.) 5.Wykonawca musi się wykazać, że w okresie trzech ostatnich lat ( tj. 2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej dwie usługi polegające na zaprojektowaniu dróg powiatowych lub kategorii wyższej, o odcinkach co najmniej 500 mb, a charakter tych prac podobny był do wymienionego wyżej zamówienia, z podaniem ich wartości i dat, wg załącznika nr 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniu zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają opisany warunek. 6.Oświadczenie, że oferent zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych projektem. 7.Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 4). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 8.Oświadczenie o uregulowanych zobowiązaniach finansowych w stosunku do Skarbu Państwa oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( załącznik nr 5). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 9.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 10.Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach