Przetargi.pl
Wykonanie druku wizytówek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5416409 , fax. 077 5416411
  • Data zamieszczenia: 2012-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5416409, fax. 077 5416411
    REGON: 53141225000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie druku wizytówek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie druku wizytówek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego -dane dotyczące treści umieszczonej na wizytówkach będą podawane indywidualnie w zależności od potrzeb, -przygotowany projekt wizytówki zgodnie ze zleceniem częściowym każdorazowo musi uzyskać akceptację Zamawiającego (drogą elektroniczną), - ilość wykonania wizytówek jednostronnych to 90 kompletów (za komplet uważa się 100 pojedynczych wizytówek jednostronnych dla jednej osoby), -ilość wykonanych wizytówek dwustronnych to 10 kompletów (za komplet uważa się 100 pojedynczych wizytówek dwustronnych dla jednej osoby) -zlecenia częściowe na poszczególne komplety wizytówek będą składane telefonicznie, elektronicznie lub w formie pisemnej, - za zlecenie częściowe uważa się wykonanie co najmniej jednego kompletu Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia o maksymalnie 30%. Nr CPV: 798230000 - 9 - usługi drukowania i dostawy Przedmiot zamówienia jest opisany szczegółowo w zał. do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl, www.opolskie.pl link: http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach