Przetargi.pl
Wykonanie drugiej warstwy nawierzchni asfaltowej w ul. Długiej w Wysokiem Mazowieckiem.

Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2752592 , fax. 086 2752593
  • Data zamieszczenia: 2015-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki
    ul. Ludowa 15 15
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2752592, fax. 086 2752593
    REGON: 45001067100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie drugiej warstwy nawierzchni asfaltowej w ul. Długiej w Wysokiem Mazowieckiem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie dotyczy wykonania drugiej warstwy nawierzchni asfaltowej w ul. Długiej (odcinek od ul. Przechodniej do ul. Jagiellońskiej) w Wysokiem Mazowieckiem. Zakres robót obejmuje min.: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych (1-krotne), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm - warstwa ścieralna na ruch KR3 - ul. Długa (odcinek od ul. Przechodniej do ul. Jagiellońskiej), regulację pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. W ul. Długiej (klasa techniczna D) na odcinku od ul. Przechodniej do ul. Jagiellońskiej należy wykonać nawierzchnię z mas bitumicznych - warstwę ścieralną z betonu asfaltowego o gr. 5 cm. Przekrój uliczny o szerokości 6,00 - 7,00 m. Spadek poprzeczny dwustronny - 2%. Konstrukcja nawierzchni jezdni została zaprojektowana na obciążenie ruchem KR3. Długość projektowanego odcinka drogi - 924,01 m. Projektowana droga przebiega w terenie płaskim. Projektowane spadki niwelety wynoszą od 0,5 do 2,666 %. Załamania niwelety do 1% zaprojektowano bez wyokrąglenia łukami pionowymi. Pozostałe wyokrąglono promieniami od 1000 m do 1500 m. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonym do SIWZ przedmiarze robót. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały, oświadczenia kierownika budowy, kosztorys powykonawczy. Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji i obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. W dokumentacji projektowej i przedmiarach robót zostały wykazane przykładowe materiały. W ofercie można przyjąć inne równoważne materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, do oferty należy dołączyć potwierdzenie równoważności w formie pozwalającej jednoznacznie to określić. W ofercie (kosztorysie) należy określić przyjęte do kalkulacji kosztów produkty (np. markę, typ, producenta). Brak jednoznacznego wskazania przyjętego do wyceny produktu, skutkuje uznaniem, że wykonawca zastosuje urządzenia i materiały przyjęte w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w PKO BP SA O/WYSOKIE MAZOWIECKIE Nr rachunku 27 1020 1332 0000 1102 0037 5535. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Wykonanie drugiej warstwy nawierzchni asfaltowej w ul. Długiej w Wysokiem Mazowieckiem. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 12.03.2015r. do godz. 10.00. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach