Przetargi.pl
wykonanie drobnych robót remontowo-budowlanych w mieszkaniowym zasobie gminy Łaziska Górne (zadanie nr 1), wykonanie drobnych robót remontowo - budowlanych w mieszkaniowym zasobie wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 2) oraz odśnieżanie połaci dachowych (zadanie nr 3)

Zakład Inżynierii Miejskiej w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 22 44 850 , fax. 0-32 22 44 849
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Inżynierii Miejskiej w Łaziskach Górnych
    ul. Energetyków 5 5
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 0-32 22 44 850, fax. 0-32 22 44 849
    REGON: 27833766900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.laziska-gorne.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie drobnych robót remontowo-budowlanych w mieszkaniowym zasobie gminy Łaziska Górne (zadanie nr 1), wykonanie drobnych robót remontowo - budowlanych w mieszkaniowym zasobie wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 2) oraz odśnieżanie połaci dachowych (zadanie nr 3)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych robót remontowo-budowlanych w mieszkaniowym zasobie gminy Łaziska Górne (zadanie nr 1), wykonanie drobnych robót remontowo-budowlanych w mieszkaniowym zasobie wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 2) oraz odśnieżanie połaci dachowych (zadanie nr 3). Roboty remontowe mogą polegać na: - wymianie tynków na klatkach schodowych, piwnic i strychów, - malowanie klatek schodowych, piwnic i strychów, - naprawach dachów, pokryć dachowych oraz obróbek blacharskich, - remoncie schodów klatek schodowych i piwnic, - remoncie rynien i rur spustowych, - remoncie chodników dojściowych do budynków, - wymianie zamków w drzwiach wejściowych i piwnicznych, - usuwanie sopli z dachów, rynien i rur spustowych oraz odśnieżanie połaci dachowych w okresie zimowym ( mieszkaniowy zasób Gminy, Wspólnoty Mieszkaniowe, szalety miejskie, kaplica cmentarna ) - remoncie pomieszczeń mieszkalnych do zasiedlenia przez nowych najemców, Roboty będą rozliczane na podstawie branżowych KNR-ów, kosztorysem powykonawczy sporządzonym na podstawie obmiaru wykonanych robót zatwierdzonych przez inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W związku z powyższym wykonawca winien wykazać w ofercie że dysponuje lub będzie dysponował nie mniej niż jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3. Wykonawca winien spełniać wyżej opisane warunki udziału w postępowaniu 4. Wykonawca winien nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ww. dokument można załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższy dokument, musi być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu, wykonawca składa odpowiedni dokument, o którym mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać w ofercie że dysponuje lub będzie dysponował nie mniej niż jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W celu potwierdzenia powyższego warunku udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć odpowiedni dokument, potwierdzające nadanie wymaganych przez zamawiającego uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która została wykazana, przez wykonawcę jako posiadająca wymagane uprawnienia. W przypadku gdy wykonawca sam nie dysponuje osobą posiadającą wymagane uprawnienia, to na potwierdzenie ww. warunku do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia nie mniej niż jednej osoby zdolnej do wykonania zamówienia, wraz z wyżej wymienionymi dokumentami potwierdzającymi nadanie wymaganych przez zamawiającego uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która została wykazana przez wykonawcę, jako posiadająca wymagane uprawnienia. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć również oryginał odpowiednio wypełnionego załącznika do specyfikacji nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu do oferty należy załączyć również oryginał odpowiednio wypełnionego załącznik do specyfikacji nr 5 -Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców załączy do oferty własny dokument ww. oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZIM-004-09
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach