Przetargi.pl
Wykonanie dostawy wyposażenia dla potrzeb Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny - Dom Dziecka Tatrogród, ul. Tetmajera 31 w Zakopanem

Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
    ul. Chramcówki 15 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
    REGON: 49189329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dostawy wyposażenia dla potrzeb Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny - Dom Dziecka Tatrogród, ul. Tetmajera 31 w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę polegającą na wykonaniu dostawy wyposażenia dla potrzeb Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny - Dom Dziecka Tatrogród położonego przy ulicy Tetmajera 31 w Zakopanem, wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, uruchomienia oraz szkolenia pracowników w Dom Dziecka Tatrogród, ul. Tetmajera 31, 34-500 Zakopane, tj. fabrycznie nowe wyposażenie obejmujące: 1) Komplet mebli kuchennych - w ilości 1 kompletu, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ - (Pakiet Nr 1), 2) Stół drewniany na 12 osób - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ - (Pakiet Nr 2), 3) Krzesło drewniane - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ - (Pakiet Nr 3), 4) Komplet wypoczynkowy z fotelami - w ilości 3 kompletów, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ - (Pakiet Nr 4), 5) Szafa na pomoce dydaktyczne - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ - (Pakiet Nr 5), 6) Biurko dla dzieci - w ilości 5 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ - (Pakiet Nr 6), 7) Krzesło obrotowe - w ilości 5 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ - (Pakiet Nr 7), 8) Lodówka (chłodziarko - zamrażarka) - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ - (Pakiet Nr 8), 9) Okap kuchenny - w ilości 3 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ - (Pakiet Nr 9), 10) Zestaw komputerowy - w ilości 4 zestawów, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.12. SIWZ - (Pakiet Nr 10), II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej, musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone wyposażenie do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach