Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 29
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6524347, 6524526 , fax. 012 2621335
- Data zamieszczenia: 2016-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Babińskiego 29 29
30-393 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6524347, 6524526, fax. 012 2621335
REGON: 00029855400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa mebli, wyposażenia i urządzeń ADG do pomieszczeń budynku szpitalnego nr 31A wraz z montażem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania i dostawy mebli, wyposażenia i urządzeń AGD do pomieszczeń budynku szpitalnego nr 31A wraz z montażem, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku do SIWZ pn.: Opis mebli, wyposażenia i urządzeń AGD do pomieszczeń w budynku nr 31A Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie (załącznik nr 1B do SIWZ) oraz projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 3) Zamawiający wymaga by Wykonawca do oferty załączył uzupełnione załączniki: 3.1) Zestawienie oferowanych materiałów i osprzętu, z których wykonany zostanie przedmiot umowy - załącznik nr 1C do SIWZ, 3.2) Zestawienie oferowanych urządzeń AGD - załącznik nr 1D do SIWZ. 4) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty, które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. 5) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku szpitalnego nr 31A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) przez cały okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa mebli
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli dla Gminy Miejskiej Kraków - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa mebli i krzeseł dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-11/16
Dodano: 2016-04-15 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE Świetlicy wiejskiej w Nielepicach CPV: 39000000-2 Meble CPV: 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego CPV: 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Dodano: 2016-04-13 - wykonanie, dostawa oraz montaż elementów wyposażenia dwóch sal konferencyjnych - gabloty, rolety, ścianki wystawiennicze, systemy ekspozycyjne oraz blendy okienne - KC-zp.272-34/16
Dodano: 2016-02-26 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE ZAPLECZA SOCJALNEGO LKS ORLĘTA W RUDAWIE
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa regałów i krzeseł dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-58/15
Dodano: 2015-10-20