Przetargi.pl
Wykonanie dostawy nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Słoszewo

Urząd Gminy w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. 19 Stycznia 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6625635 , fax. 023 6622426
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Płońsku
    ul. 19 Stycznia 39 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6625635, fax. 023 6622426
    REGON: 13050494900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugplonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dostawy nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Słoszewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Słoszewo Rodzaj samochodu : furgon towarowo - osobowy 1.TYP PODWOZIA : - przeszklenie w części osobowej - drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt min. 180° - przystosowany do przewozu min 5 osób - drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu - przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką. 2. WYPOSAŻENIE : - belka świetlna z napisem STRAŻ - urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu - lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego - wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki. - oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego - oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie od przedziału pasażerskiego - dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V. - hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wg PN-76/S-47291 - gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, wg PN-83/S-76055 - układ ABS, ESP - elektryczne regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy - elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka boczne - poduszka powietrzna dla kierowcy. 3. DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA do 3500 kg. 4. ŁADOWNOŚĆ POJAZDU po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym - minimum 1100 kg (wraz z kierowcą i pasażerami). 5. REZERWA MASY w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu - minimum 3 %. 6. MINIMALNA ZEWNĘTRZNA OBRYSOWA ŚREDNICA ZAWRACANIA nie większa niż 14 m. 7. SILNIK z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro4 Dopuszcza się brak wyposażenia w urządzenie do pomiaru zużycia paliwa. 8. MOC SILNIKA nie mniejsza niż 70 kW. 9. MOMENT OBROTOWY nie mniejszy niż 250 Nm. 10. SKRZYNIA BIEGÓW manualna, 5-cio biegowa, zsynchronizowana. 11. NAPĘD oś przednia lub tylna. 12. UKŁAD KIEROWNICZY ze wspomaganiem. 13. OBJĘTOŚĆ PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO nie mniej niż 4,5 m3. 14. ZABUDOWA WEWNĘTRZNA : - konstrukcja przedziału dla załogi powinna zapewniać ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego. Powinno to być osiągnięte przez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi, - podłoga przedziału załogi i ładunkowego pokryta antypoślizgową blachą aluminiową - zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia - półki aluminiowe lub uchwyty zapewniające miejsce na wyposażenie samochodu w: 1. zestaw narzędzi hydraulicznych do ratownictwa technicznego, 2. piłę do betonu i stali, piłę do drewna, 3. motopompę pożarn. TOHATSU, 4. rozdzielacz, prądownice, 5. węże tłoczne W-52 - 5szt, W-75 -5szt, 6. 2 węże ssawne (2,40m), 7. drabiny nasadkowej 3 szt. Możliwość dostępu do przedziału sprzętowego z przedziału załogi. Stelaż na półki i pozostałe elementy zabudowy wewnątrz przedziału sprzętowego, np. uchwyty powinny być wykonane z metali odpornych na korozję (np. ze stali nierdzewnej). 15. WYPOSAŻENIE RATOWNICZO - GAŚNICZE - wysokociśnieniowy agregat wodny - wydajność pompy min 40 l/min, przy ciśnieniu min 40 bar (z płynną regulacją) - silnik czterosuwowy - rozrusznik elektryczny lub ręczny - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym - prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego - zbiornik wody o pojemności min 200 litrów. Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 lub WYMAGANIAMI OGÓLNYMI i SZCZEGÓŁOWYMI DLA SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH KG PSP - CNBOP - czerwiec 2002 z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia. Samochód musi posiadać aktualny certyfikat lub pozytywną opinię CNBOP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi zawarte w SIWZ. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6. Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1. przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2. niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3. ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach : 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr I do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Opis techniczny i wymagania sprzętowe z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do formularza ofertowego 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do formularza ofertowego, 4) zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 do formularza ofertowego, 5) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 2, 3 i 4. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Poświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie publicznym - aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujący dokument: 3.1 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do formularza ofertowego. 3.2 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do formularza ofertowego. 3.3 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do formularza ofertowego. 3.4 Certyfikat zgodności Centrum Naukowo - Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k Otwocka w rozumieniu przepisów o systemie oceny zgodności lub pozytywną opinię CNBOP albo inny odpowiadający im dokument wymagany obowiązującym prawem. 4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugplonsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach