Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty ogłasza przetarg
- Adres: 78-230 Karlino, ul. Szymanowksiego 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3117247 , fax. 094 3117116
- Data zamieszczenia: 2012-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty
ul. Szymanowksiego 17 17
78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3117247, fax. 094 3117116
REGON: 33005224000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parseta.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek komunalny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania częściowe, oznaczone jak następuje: 1) zadanie częściowe nr 1: a) Roll-up - 2 szt. (dostawa oraz nadruk); b) kompasy - 300 szt. (dostawa oraz nadruk); c) kubki - 200 szt. (dostawa oraz grawer): d) piłeczki antystress GLOBE - 1000 szt. (dostawa oraz nadruk); e) pamięć USB na smyczy - 300 szt. (dostawa oraz nadruk); f) piłki plażowe - 150 szt. (dostawa oraz nadruk); g) długopisy - 1000 szt. (dostawa oraz grawer); h) torby papierowe - 250 szt. (dostawa oraz nadruk); i) notesy z karteczkami samoprzylepnymi - 250 szt. (dostawa oraz nadruk); j) nalepki informacyjne - 1200 szt. (dostawa oraz nadruk); k) tablice informacyjne - 16 szt. l) bluzy sportowe z nadrukiem reklamowym 130 szt. 2) zadanie częściowe nr 2: a) zegary ścienne - 160 szt. (dostawa oraz nadruk); 3) zadanie częściowe nr 3: a) pamiątkowy komplet konferencyjny - 150 szt.; b) notesy klejone (bruliony 50 kartek) - 250 szt.; c) teczka papierowa składana - 250 szt.; d) roll-up - 3 szt.; e) banery Informacyjne - 2 szt. 4) zadanie częściowe nr 4: a) balony z nadrukiem 1000 szt.; b) długopisy - 2000 sztuk (dostawa oraz grawer); c) smycz reklamowa 1000 szt.; d) piłki plażowe 1000 szt.; e) torba ekologiczna 500 szt.; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadiów dla poszczególnych zadań częściowych ustala się w kwocie: - zadanie częściowe nr 1 - 700,00zł, - zadanie częściowe nr 2 - 300,00zł, - zadanie częściowe nr 3 - 250,00zł, - zadanie częściowe nr 4 - 250,00zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem numeru postępowania i numeru zadania częściowego, którego wadium dotyczy. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: nr 29 1020 2791 0000 7002 0104 0690 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.parseta.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów promocyjnych dotyczących Jarmarku Tradycyjnie Zdrowej Żywności i Rękodzieła Ludowego
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa materiałów promocyjno- informacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Świdwinie
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych oraz usługa reklamy mobilnej dotyczących realizacji projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa upominków z odpowiednim znakowaniem przeznaczonych do celów promowania Miasta Szczecin
Dodano: 2016-03-15 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa materiałów promocyjnych z odpowiednim znakowaniem przeznaczonych do celów promowania Miasta Szczecin i projektu Kawka I Poprawa jakości powietrza - Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa gadżetów dla Działu Spraw Międzynarodowych US - powtórka
Dodano: 2015-12-18 - Wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Świdwinie
Dodano: 2015-12-03 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim w ramach Programu Operacyjnego PL13 - Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa gadżetów dla Działu Spraw Międzynarodowych US
Dodano: 2015-11-20