Przetargi.pl
WYKONANIE , DOSTAWĘ, INSTALACJĘ systemu elektronicznego potwierdzania wpłaty z wykorzystaniem urządzeń zamawiającego, dostawa niezbędnych elementów infrastruktury oraz testowanie i dostosowanie systemu.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE , DOSTAWĘ, INSTALACJĘ systemu elektronicznego potwierdzania wpłaty z wykorzystaniem urządzeń zamawiającego, dostawa niezbędnych elementów infrastruktury oraz testowanie i dostosowanie systemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie, dostawa, instalacja systemu elektronicznego potwierdzania wpłaty, świadczenie kompleksowej obsługi płatności gotówkowych i bezgotówkowych z wykorzystaniem urządzeń Zamawiającego, dostawa niezbędnych elementów infrastruktury oraz testowanie i dostosowanie systemu. 2. Zakres zamówienia obejmuje : Etap I - termin realizacji do 27.12.2013 r. 1) Dostarczenie sprzętu i udzielenie licencji na oprogramowanie dostarczone w ramach realizacji umowy wraz z nośnikami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania Systemu uprawniające do korzystania z systemu 150 użytkowników. Etap II - termin realizacji do 31.03.2014 r. 1) Uruchomienie systemu opisanego w specyfikacji technicznej przedmiotu umowy - w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2014 roku. 2) Wdrożenie, szkolenia oraz serwis systemu opisanego w specyfikacji technicznej przedmiotu umowy - w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2014 roku. Prace będą rozliczane godzinowo na podstawie podpisanego protokołu w miesięcznych cyklach rozliczeniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać kryteria techniczne wyszczególnione w punkcie I Załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie zgodności oferty z SIWZ załączy do oferty wypełniony załącznik nr 5 , poprzez wpisanie TAK . Wymagane jest podanie Producenta, Modelu i typu oferowanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach