Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-145 Pilchowice, Dworcowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 331 99 03, , fax. 32 331 99 08
- Data zamieszczenia: 2019-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
Dworcowa 31
44-145 Pilchowice, woj. śląskie
tel. 32 331 99 03, , fax. 32 331 99 08
REGON: 27621529300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa, montaż drzwi do pomieszczeń administracyjnych w budynku szpitala. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie, dostawa i montaż nowych drzwi, dla których szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, będącym załącznikiem 3 do SIWZ. b) montaż drzwi w otworach i ścianach przygotowanych przez Zamawiającego na podstawie obmiarów wykonanych przez Wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44220000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków warunków szczegółowych, wymaga jedynie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Do ofert Wykonawca załącza: 1. Wypełniony wzór oferty. 2. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną