Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.53.2019 Dostawa materiałów stolarskich z podziałem na 9 zadań.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.53.2019 Dostawa materiałów stolarskich z podziałem na 9 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. Dostawa materiałów stolarskich w podziale na 9 zadań: Zadanie nr 1 – Zakup z dostawą materiałów stolarskich do SOI Gliwice. Zadanie nr 2 – Zakup z dostawą materiałów stolarskich do SOI Bytom. Zadanie nr 3 – Zakup z dostawą materiałów stolarskich do SOI Tarnowskie Góry. Zadanie nr 4 – Zakup z dostawą materiałów stolarskich do SOI Katowice. Zadanie nr 5 – Zakup z dostawą materiałów stolarskich do SOI Opole. Zadanie nr 6 – Zakup z dostawą materiałów stolarskich do SOI Krapkowice. Zadanie nr 7 – Zakup z dostawą materiałów stolarskich do SOI Bielsko-Biała. Zadanie nr 8 – Zakup z dostawą materiałów stolarskich do SOI Lubliniec. Zadanie nr 9 – Zakup z dostawą materiałów konstrukcyjno-budowlanych przeznaczonych do szkolenia dla jednostek wojskowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 Formularz cenowy - SOI Gliwice zadanie nr 1 - załącznik nr 2 Formularz cenowy - SOI Bytom zadanie nr 2 - załącznik nr 3 Formularz cenowy - SOI Tarnowskie Góry zadanie nr 3 - załącznik nr 4 Formularz cenowy - SOI Katowice zadanie nr 4 - załącznik nr 5 Formularz cenowy - SOI Opole zadanie nr 5 - załącznik nr 6 Formularz cenowy - SOI Krapkowice zadanie nr 6 - załącznik nr 7 Formularz cenowy - SOI Bielsko-Biała zadanie nr 7 - załącznik nr 8 Formularz cenowy - SOI Lubliniec zadanie nr 8 - załącznik nr 9 Formularz cenowy – Jednostki wojskowe zadanie nr 9 - załącznik nr 10 Projekt umowy – załącznik nr 13 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 44220000-8; 44521110-8; 44100000-1; 44111000-1 4. Przedmiotem zamówienia są dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: 9 zadań - części. Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia całego zamówienia podwykonawcy oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe. 10. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp. 11. Ilekroć w formularzach cenowych pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44220000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 11 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; b. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; c. formularz cenowy – (stanowiący załącznik od nr 2 do 9 do SIWZ) dla zadania 1 i/lub, 2 i/lub, 3 i/lub, 4 i/lub, 5 i/lub, 6 i/lub, 7 i/lub, 8 i/lub, 9 w zależności na jakie zadania wykonawca składa ofertę. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane. Formularz cenowy odpowiednio dla danego zadania musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika i musi być wyceniona każda pozycja. Brak podania niniejszych danych lub załączenie niepodpisanego formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). d. pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 litera a) niniejszej SIWZ. 4. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 12 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów aktualnych na dzień złożenia potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 6. Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 24 aa, ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie) należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający informuje, iż wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie pisemnej. Dokumenty powinny być przedstawione odpowiednio w oryginale lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem pełnomocnictwa, którego kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI punkt 7 mogą przedstawić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach