Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż tablic z nazwami ulic miasta Skarżyska - Kamiennej

Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 18
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2520100 , fax. 041 2520200
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna
    ul. Sikorskiego 18 18
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2520100, fax. 041 2520200
    REGON: 29100987000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż tablic z nazwami ulic miasta Skarżyska - Kamiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie tablic z nazwami ulic przewidzianych do montażu na słupkach, elewacji budynku lub ogrodzeniach budynku, zgodnie z załączonym wzorem 2. dostawę tablic 3. demontaż istniejących słupków z tablicami 4. montaż słupków wraz z tablicami z nazwami ulic Miejsca montażu słupków należy uzgodnić z Zamawiającym. Rzeczywista ilość tablic zależeć będzie od faktycznych potrzeb Zmawiającego. Dostawa tablic: 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia tablic na własny koszt na adres: ul. Sikorskiego 18, 26 - 110 Skarżysko - Kamienna. Koszty opakowania ponosi Wykonawca. 2. dostawa realizowana będzie etapami, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego 3. Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub faksem o terminie dostarczenia tablic, na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem ich dostarczenia 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za dostarczenie tablic w sposób nie powodujący ich uszkodzenia i transportu 5. Wykonawca dostarczy wraz z tablicami słupki oraz elementy mocujące tablice do słupków Tablice z nazwami ulic muszą być wykonane zgodnie ze wzorem tablic dotychczas stosowanych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej, wg poniższych zaleceń: Tablica dwustronna z nazwą ulicy i herbem do montażu na słupku 1. tarcza tablicy - dwa płaty z blachy aluminiowej o grubości 1 mm, zabezpieczona folią UV 2. napis wykonany drukiem solwentowym 3. ramka blacha ocynkowana malowana proszkowo, kolor RAL 7035 Tablica powinna zawierać nieusuwalny znak właściciela wykonany techniką laserową. Wymiary tablicy: 1. szerokość - 214 mm 2. długość - 970 mm Kolor: 1. tło tablicy - kolor niebieski RAL 5015 2. litery - kolor biały, odblaskowy 3. obramowanie nazwy - kolor biały (szerokość obramowania - 5 mm, odległość obramowania od krawędzi tablicy - 17 mm) Wysokość liter: 1. litery duże i cyfry - 90 mm 2. litery małe - 70 mm 3. odstępy między literami - 15 mm 4. czcionka - Switzerland Herb miasta - umieszczony przed nazwą ulicy, szerokość - 107 mm, wysokość - 131 mm Kolory herbu miasta Skarżyska-Kamiennej: Niebieski C - 100 R - 0 M - 0 G - 147 Y - 0 B - 221 K - 0 Żółty C - 0 R - 255 M - 0 G - 245 Y - 100 B - 0 K - 0 Czerwony C - 0 R - 218 M - 100 G - 37 Y - 100 B - 29 K - 0 Czarny C - 0 R - 31 M - 0 G - 26 Y - 0 B - 23 K - 100 Wymagania dotyczące tablic: 1. powierzchnia tarczy tablicy musi być gładka i równa, nie mogą na niej występować lokalne nierówności, pofałdowania i zarysowania 2. folia na licach tablic nie może wykazywać żadnych znamion odklejeń, rozwarstwień, zanieczyszczeń itp. Słupki: Słupek do montażu tablicy powinien być wykonany z rury stalowej, ocynkowanej, o długości dostosowanej do montowanej na nim tablicy, celem zachowania przepisowej wysokości jej umieszczenia. Wymiary słupka: 1. średnica - 2 cale 2. długość słupka - 4200 mm 3. kolor słupka - RAL 7035 Słupki winny być zakończone w sposób uniemożliwiający przedostanie się opadów atmosferycznych do ich wnętrza - plastikowa nakładka. Celem zabezpieczenia przed wyrwaniem z fundamentu lub obrotem słupek powinien posiadać wykonaną z kształtownika (płaskownika, kątownika lub rury) kotwę długości min 0,3 m przyspawaną poprzecznie do osi słupka w odległości 0,3 m od końca umieszczonego w fundamencie. Fundament pod słupek należy wykonać na mokro przy użyciu betonu klasy min B-15 w wykopie o wymiarach w rzucie poziomym ok. 0,35 x 0,35 m i głębokości min 0,7 m. Montaż tablicy Montaż tablicy dwustronnej na słupku - tablica wsuwana do ramki od strony słupka, ramka mocowana do słupka taśmą BANDIMEX i zacisku. Ramka wraz z tablicą musi być zamocowana do słupka w sposób uniemożliwiający jej przesunięcie i obrót oraz umożliwiający demontaż przez cały okres jej użytkowania. Połączenia elementów mocujących tablicę do słupka nie mogą powodować odkształceń płaszczyzny lica. Wszystkie elementy złączne stalowe ocynkowane, przewidywane do montażu powinny być czyste, gładkie, bez pęknięć, rozwarstwień i wypukłych karbów. Demontaż słupków wraz z tablicami Demontaż słupka obejmować będzie w zależności od potrzeb całkowite usunięcie słupka z podłoża nieutwardzonego lub podłoża utwardzonego (kostka, płyty chodnikowe) oraz trwałe osadzenie nowego słupka wraz z odtworzeniem nawierzchni. Gwarancja. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na min. - 1 rok. Na materiały, urządzenia i elementy oznakowania użyte do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca udzieli gwarancji na min: tabliczki z nazwami ulic - 7 lat, słupki - 3 lata, Wymagania dotyczące realizowania robót. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za wykonanie robót i dyspozycyjnej z jego ramienia, 2. prowadzenia informatycznej ewidencji prac zrealizowanych w okresie trwania umowy, obejmującej zakres każdej pracy, termin jej wykonania i jej wartość, Obmiar robót Szczegółowy obmiar robót prowadzi Wykonawca. Jednostki obmiarowe poszczególnych robót podane są w kosztorysie ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453162131
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (zał. Nr 2 ) lub ofertą samodzielnie sporządzoną przez Wykonawcę zgodnie z ww. załącznikiem Wykonawca składa: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.2 oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2.3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2.5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt 2.1. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach