Przetargi.pl
Dostawy drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach

Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Łagiewniki 73
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3542076 , fax. 041 3543050
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
    Łagiewniki 73 73
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3542076, fax. 041 3543050
    REGON: 29238081000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa drobiu. Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151121007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Do oferty zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami części VII specyfikacji. 3. W przypadku , gdyby Wykonawca jako załącznik do oferty, dołączył kopię jakiegoś dokumentu , kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez dostawcę. 4. Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z postanowieniem niniejszej dokumentacji. 5. Oferta winna być sporządzona w języku polskim , powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane. 6. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.. 9. Wykonawca powinien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na zamawiającego na adres podany w części I specyfikacji, oraz posiadającej następujące oznaczenie : Oferta na dostawy drobiu dla DPS w Łagiewnikach, Nie otwierać przed godz. 09.30 dnia 19.11.2009 r. 10. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty potwierdzające zdolność do wykonywania zamówienia. 1) oświadczenie Wykonawcy , że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy , techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy złożone na druku stanowiącym załączniki Nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, (załącznik nr 2), 3) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie z ZUS - u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne datowane nie wcześniej , niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert, 5) wypełniony formularz cenowy z cenami za poszczególne produkty oraz wartościami zamówienia stanowiącymi cenę oferty (załącznik nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach