Fabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-504 Szczecin, Czesława 9
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 91 506 52 90
- Data zamieszczenia: 2024-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie
Czesława 9
71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 91 506 52 90
REGON: 368786194 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fabrykawody.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż systemu identyfikacji wizualnej i komunikacji (wewnątrz i na zewnątrz) obiektu spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, położonego przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Systemu Identyfikacji Wizualnej. 2. SIW zawiera następujące typy oznaczeń: • oznakowanie identyfikacyjne (min. tabliczki/naklejki przydrzwiowe, tablice przy windach, punktach gastronomicznych, nazwy stref),• oznakowanie kierunkowe (min. pylony kierunkowe, oznakowania przeszkleń i szyb, numery pięter, tablice podwieszane, informacje kierunkowe kierujące do poszczególnych części Obiektu), • oznakowanie informacyjne (min. logo FW, informacje o pętlach indukcyjnych, regulaminy, określenie strefy lub pomieszczeń, godziny otwarcia, zasady korzystania). 3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w 3 etapach (częściach).4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż na terenie obiektu spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie wszystkich typów nośników wskazanych w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu decyduje moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.3. Wadium utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo – jeżeli nie jest to możliwe – z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Fabryka Wody Sp. z o.o. ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin nr: Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie Nr 03 1130 1176 0022 2155 3020 0002 – z dopiskiem wadium w postępowaniu pn. „Wykonanie, dostawa i montaż systemu identyfikacji wizualnej i komunikacji (wewnątrz i na zewnątrz) obiektu spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, położonego przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie”;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462 i 1672) .Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie e–Zamówienia.6. Beneficjentem poręczeń i gwarancji bankowych musi być Zamawiający:Fabryka Wody Sp. z o.o.ul. Czesława 971-504 Szczecin
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy w zakresie:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,przy czym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,przy czym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku;3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych (dotyczy jednego i wszystkich zdarzeń);w przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie;4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu i montażu oznakowania wewnętrznego lub zewnętrznego obiektu o wartości zadania nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto);wykazana usługa musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu (musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem);w przypadku:• składania oferty przez podmiot, który zdobył doświadczenie jako podmiot wspólnie realizujący zamówienie (np. członek konsorcjum), warunek doświadczenia zostanie uznany za spełniony jedynie wtedy, gdy zamówienie o wymaganym zakresie faktycznie zostało zrealizowane przez ten podmiot; wykaz, o którym mowa w Rozdziale V pkt 12.2 ppkt 2 (wykaz usług) dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;• składania oferty wspólnej warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości;• gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych podmiotów trzecich na zasadach określonych w przepisach ustawy powyższe zastrzeżenie dotyczy również tych podmiotów; Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem spełnienia wymaganego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
Dodano: 2020-10-21 - Zakup i dostawa znaków bezpieczeństwa, ppoż., bhp i ewakuacji, gablot, antyram, słupków odgradzających, tablic oraz parawanów
Dodano: 2020-07-02 - Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
Dodano: 2017-11-27