Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór tablic wycofanych z użytku

Powiat Stargardzki ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48914804802 , fax. +48914804801
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki
    ul. Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48914804802, fax. +48914804801
    REGON: 811684210

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych do pojazdów z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi oraz odbiór tablic wycofanych z użytku. 2. Tablice muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów. 3. Zakres zamówienia oraz szacowana ilość poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych, którą Zamawiający przewiduje zamówić w okresie realizacji zamówienia: 1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe – 42 000 szt., 2) tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe – 400 szt., 3) tablice motocyklowe – 1 300 szt., 4) tablice motorowerowe – 750 szt., 5) tablice indywidualne – 80 szt., 6) tablice zabytkowe – 80 szt., 7) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe – 300 szt., 8) tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe – 90 szt., 9) tablice motocyklowe tymczasowe – 90 szt., 10) tablice motorowerowe tymczasowe – 90 szt., 11) tablice samochodowe tymczasowe badawcze jednorzędowe – 20 szt., 12) tablice samochodowe tymczasowe badawcze dwurzędowe – 20 szt., 13) tablice motocyklowe tymczasowe badawcze – 20 szt., 14) tablice motorowerowe tymczasowe badawcze – 20 szt. 4. Zamawiający, w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia w/w ilości poszczególnych rodzajów tablic, które przewiduje zamówić w okresie realizacji umowy, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zakłada, że maksymalny wzrost liczby poszczególnych rodzajów tablic, może wynieść: 1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - o 2 000 szt., 2) tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe – o 100 szt., 3) tablice motocyklowe – o 100 szt., 4) tablice motorowerowe – o 100 szt., 5) tablice indywidualne – o 5 szt., 6) tablice zabytkowe – o 5 szt., 7) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - o 100 szt., 8) tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe – o 10 szt., 9) tablice motocyklowe tymczasowe – o 10 szt., 10) tablice motorowerowe tymczasowe – o 10 szt., 11) tablice samochodowe tymczasowe badawcze jednorzędowe – o 2 szt., 12) tablice samochodowe tymczasowe badawcze dwurzędowe – o 2 szt., 13) tablice motocyklowe tymczasowe badawcze – o 2 szt., 14) tablice motorowerowe tymczasowe badawcze – o 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 100,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), prowadzonego przez marszałka województwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z Ofertą: 1) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom – jeżeli dotyczy, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z §10 pkt 4 ppkt 1 SIWZ – jeżeli dotyczy, 3) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 4) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców, 5) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach