Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż mebli nietypowych do budynków Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa.

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
    pl. Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
    REGON: 35050874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż mebli nietypowych do budynków Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie, dostawa i montaż mebli nietypowych do budynków Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa - wyszczególnionych w załącznikach nr 1 i 2 do wzoru umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz z załącznikami). 3. Jeżeli Wykonawca zamierza część/części prac wymagających specjalistycznych rozwiązań podzlecić innemu podmiotowi, zobowiązany jest w Formularzu oferty - wskazać tę część/te części zamówienia. Uwagi dla Wykonawców: 4. Zaoferowany towar musi być zgodny z opisem zamówienia w każdym punkcie wyszczególnionym w załącznikach do umowy oraz rysunkami załączonymi do wzoru umowy. 5. Wszystkie meble muszą być nowe. 6. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany z płyty meblowej posiadającej aktualny atest higieniczny. 7. Na oferowany towar musi być udzielona gwarancja - minimum 2 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: A. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. B. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w - tym okresie - minimum 1 dostawę mebli (z wyłączeniem krzeseł i foteli biurowych) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej w punktach od 1 do 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 3A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3B do specyfikacji), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej dla wszystkich wspólników), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Wykaz wykonanych usług, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa powyżej w pkt B. 4. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 3 zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru bez zastrzeżeń).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach