Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem kontenera biurowo-laboratoryjnego do Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach

Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 31-047 Kraków, ul. Sarego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2588120 lub -133 , fax. 012 285 67 33
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Sarego 2 2
    31-047 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2588120 lub -133, fax. 012 285 67 33
    REGON: 00007972800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izoo.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem kontenera biurowo-laboratoryjnego do Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: -dostawa zestawu 16 segmentów kontenerowych, według załączonego rzutu obiektu biurowo-laboratoryjnego (transport, rozładunek dźwigiem, ustawienie na płytach drogowych), -montaż kontenerów na miejscu zabudowy, -wykonanie dachu dwuspadowego nieocieplanego w konstrukcji stalowej, z pokryciem blachą fałdową, z rynnami i rurami spustowymi o średnicy 100 mm ( 6 spustów), -podłączenie kontenerów do instalacji zewnętrznych (elektrycznej i wodnej), -wykonanie szamba i podłączenie kanalizacyjne, -wykonanie schodów wejściowych, dwustopniowych ( 2 komplety), -wykonanie podbudowy pod kontenery, -wykonanie instalacji kanalizacyjnej, wodnej i elektrycznej i oświetleniowej, -wykonanie instalacji grzewczej, zasilanej z pieca dwufunkcyjnego na gaz propan- butan, ze zbiornika zewnętrznego, zlokalizowanego obok obiektu (w przyszłości zasilanie z przebiegającej nieopodal sieci gazu ziemnego), -wykonanie instalacji telefonicznej i komputerowej, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, -wykonanie w 4 pomieszczeniach o funkcji laboratoryjnej: instalacji gniazd siłowych, instalacji sieci wodno-kanalizacyjnej. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia została określona w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej z następujących form: a)przelewem na konto Zamawiającego w BGŻ S.A. O/W Kraków 91 2030 0045 1110 0000 0034 2720. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 5 Ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. 4.Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii gwarancji poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Koniecznym jest zdeponowanie oryginału gwarancji u Zamawiającego tj. w Sekretariacie Dyrektora Instytutu, Balice - budynek pałacu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich trzech lat minimum dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ, na zasadzie oceny: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Wskazane oświadczenie jest składane w ramach podpisu pod formularzem oferty. W razie nieskreślenia podpunktu e) w pkt 6 formularza oferty, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o treści określonej w podpunkcie e). 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2) lit b), c), i e), składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2) lit d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6)Dokumenty, o których mowa w punkcie 4) lit. a) i c) oraz pkt 5), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4) lit b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 5) oraz zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izoo.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną