Powiat Kartuski ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, Dworcowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 380 21 76, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
Dworcowa 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 380 21 76, , fax. -
REGON: 19167486500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach, w tym wniesienie, montaż, umieszczenie we wskazanym pomieszczeniu, a także posprzątanie pomieszczeń, usunięcie i zutylizowanie opakowań i elementów zabezpieczających materiały podczas transportu. 2. W skład zamówienia o którym mowa w ust. 1 wchodzą m.in.: regały, szafy, biurka, stoły, stoliki, krzesła, fotele, kontenerki, tablice. Okucia mebli, zawiasy drzwiczek, gałki i uchwyty do otwierania szaf i szuflad muszą być metalowe. Wszystkie przewidziane zamki muszą być wyposażone w komplet min. 2 kluczy, a poszczególne zamki muszą mieć różne klucze. Stopki wszystkich regałów i szaf muszą być jednorodne i podbite materiałem zapewniającym ochronę podłogi przed zarysowaniem. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, kart produktów opisujących m.in. nazwę producenta, typ, model sprzętu, kart gwarancyjnych i wymaganych atestów. 4. Wykonawca zobowiązany jest przed planowanym podjęciem robót montażowych uzgodnić z Zamawiającym termin przystąpienia do wykonania zamówienia. 5. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. a także za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia (podczas wnoszenia czy montażu). Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 10. Okres rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. 11. Po dokonaniu wyboru oferty Wykonawcy dostawy, będzie on zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu próbek materiałów tapicerskich i płyt meblowych oraz kolorystyki elementów metalowych do akceptacji. 12. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. Wszelkie rysunki i grafiki opisujące materiały mają charakter poglądowy. 13. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa mebli do Przedszkola nr 10 w Sopocie
Dodano: 2023-02-20 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa i montaż mebli do nowego budynku biurowego Urzędu Gminy przy ul. Głównej 20 w Kobylnicy(II)”
Dodano: 2022-11-06 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2022-10-06 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
Dodano: 2022-08-05 - ZP/123/2020 Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Głównej GUMed
Dodano: 2021-02-08