Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń biura realizacji projektu pn. Doskonalenie kadry oświatowej w Powiecie Żywieckim uruchomionym w Starostwie Powiatowym w Żywcu ul. Krasińskiego 13

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8605000 , fax. 33 8605083
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 8605000, fax. 33 8605083
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń biura realizacji projektu pn. Doskonalenie kadry oświatowej w Powiecie Żywieckim uruchomionym w Starostwie Powiatowym w Żywcu ul. Krasińskiego 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń biura realizacji projektu pn. Doskonalenie kadry oświatowej w Powiecie Żywieckim uruchomionym w Starostwie Powiatowym w Żywcu, ul. Krasińskiego 13. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 6 do Specyfikacji. 3. Załączniki nr 6 określa parametry oraz ilości poszczególnych mebli składających się na przedmiot zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektu pn. Doskonalenie kadry oświatowej w powiecie żywieckim Priorytet III Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach