Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz metalowych regałów archiwalnych i szafek kartotekowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 15-005 Białystok, ul. Sienkiewicza 82
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 747 3800 , fax. 085 747 3861
  • Data zamieszczenia: 2013-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Sienkiewicza 82 82
    15-005 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 747 3800, fax. 085 747 3861
    REGON: 05086921300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz metalowych regałów archiwalnych i szafek kartotekowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz metalowych regałów archiwalnych i szafek kartotekowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie składa się z dwóch części: a) Część A - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych wg wymiarów wskazanych przez Zamawiającego: -6 biurek komputerowych; -4 krzesła z twardym siedziskiem i oparciem; -15 krzeseł obrotowych, ergonomicznych; -6 krzeseł tapicerskich w skaj; -4 przegrody(ścianki) między biurka; -1 stół kwadratowy; -3 szafy aktowe z nadstawką, -1 szafa-słupek aktowa z nadstawką, -2 szafy aktowo - ubraniowe z nadstawką; -2 szafy ubraniowe; -1 szafka jednodrzwiowa; -1 szafka dwudrzwiowa. b)Część B - Wykonanie, dostawa i montaż metalowych regałów archiwalnych i szafek kartotekowych wg wymiarów wskazanych przez Zamawiającego: -10 regałów archiwalnych, jednostronnych; -24 regały archiwalne, dwustronne; -5 szafek kartotekowych. 2.Zamówienie będzie zrealizowane w dwóch terminach: a)regały archiwalne - dostawa i montaż w terminie do 23 września 2013r., b)meble biurowe i metalowe szafki kartotekowe - dostawa i montaż do dnia 20 października 2013r., 3.Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom. 4.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wzory proponowanych płyt laminowanych, materiałów tapicerskich, a Zamawiający określi wybrane wzory w terminie 3 dni roboczych od daty ich dostarczenia. 5.Zamawiający wymaga obecności Wykonawcy lub osoby upoważnionej przy dostawie przedmiotu zamówienia, 6.Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej niezbędnej do zdobycia wszelkich informacji, koniecznych do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia celem przygotowania oferty. 7.Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania faktycznego stanu oraz warunków realizacji zamówienia, 8.Gwarancja na meble biurowe wynosić powinna min. 2 lata liczone od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 9.Gwarancja na podnośnik pneumatyczny w krześle obrotowym min. 4 lata. 10.Gwarancja na regały archiwalne wynosić powinna min. 3 lata liczone od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 11.Gwarancja na szafki kartotekowe wynosić powinna min. 3 lata liczone od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 12.W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenie w odniesieniu do określonych przedmiotów Zamawiający wymaga, aby taki zapis rozumieć jako minimalny, określający parametry techniczne przedmiotu i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tzn. o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 13.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pisemne gwarancje, atesty i certyfikaty w języku polskim, 14.Meble powinny być wykonane zgodnie z Polskimi Normami dotyczącymi projektowania i budowy regałów magazynowych; 15.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia dokumenty potwierdzające ich wymaganą jakość i zgodność wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa użytkownika, tj.: -Atest na klasę higieniczności E-1 - na meble wykonane z płyty laminowanej, -Atesty trudnopalności i ścieralności - na tkaniny tapicerskie, -Protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy. -Atesty na materiały użyte do produkcji mebli: płytę, farby oraz kleje. Brak ww. dokumentów uniemożliwi dokonanie odbioru przedmiotu zamówienia. Dostarczenie tych dokumentów wykraczające poza termin realizacji zamówienia będzie równoważne ze zwłoką w wykonaniu przedmiotu umowy. Ponieważ meble będą wykonywane na zamówienie stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego dopuszcza atesty na materiały zużyte do wykonania mebli, w tym na płytę, obrzeże oraz klej, farbę i będą kwalifikowane przez Zamawiającego jako podmioty spełniające zamiast atestu na klasę higieniczności E-1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach