Przetargi.pl
Wykonanie docieplenia elewacji wraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych ścian i fundamentów z jednoczesnym ich osuszeniem oraz zabezpieczeniem przed dalszą degradacją w budynku mieszkalnym przy ul. Syrokomli 2 w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-226 Warszawa, ul. Toruńska 86
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5940700 , fax. 022 6758616
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
    ul. Toruńska 86 86
    03-226 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5940700, fax. 022 6758616
    REGON: 01645183600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie docieplenia elewacji wraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych ścian i fundamentów z jednoczesnym ich osuszeniem oraz zabezpieczeniem przed dalszą degradacją w budynku mieszkalnym przy ul. Syrokomli 2 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie docieplenia elewacji wraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych ścian i fundamentów z jednoczesnym ich osuszeniem oraz zabezpieczeniem przed dalszą degradacją w budynku mieszkalnym przy ul. Syrokomli 2 w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000.00 złotych, w terminie do dnia 18.06.2009 r. do godz. 900
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego postępowania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót - stanowiący zał. nr 2 do oferty - i podać przedmiot wykonanych robót, daty wykonania oraz odbiorców, ewentualne wymagania specjalistyczne i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót w oryginale). 2. Złożą oświadczenie, że zatrudniają personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia na załączniku nr 3 do formularza oferty. 3. Złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba posiadająca stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane zgodnie z obowiązującym prawem. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia na załączniku nr 4 do formularza oferty. Wykonawca do oferty musi dołączyć uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby- która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, 4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. 5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 300.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum dotyczy to każdego z nich, 2. wykaz robót, o których mowa w pkt 8.1.1. niniejszej specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie co najmniej 2 zamówień w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót), 3. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca zatrudnia personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt 8.1.2. niniejszej specyfikacji, 4. oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane, o której mowa w pkt 8.1.3. niniejszej specyfikacji, 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty. 6. kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzony zgodnie z zapisem pkt. 16. specyfikacji 7. kopia aktualnej (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 300.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 300.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 8. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum dotyczy to każdego z nich, 9. zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 10. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 14.5.4. niniejszej specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 12. oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 14.5.3. niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 13. referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji), 14. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 15. parafowany na każdej stronie projekt istotnych postanowień umowy 16. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczy urzędujących członków władz osób fizycznych Będących Wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1. niniejszej specyfikacji 17.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 niniejszej specyfikacji (dotyczy podmiotów zbiorowych będących Wykonawcami),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach