Przetargi.pl
Wykonanie docieplenia budynku Strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 00 , fax. 48 341 42 04
  • Data zamieszczenia: 2014-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 00, fax. 48 341 42 04
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie docieplenia budynku Strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, związane z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku Strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Pionkach. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) docieplenie ścian zewnętrznych z otworami wraz z ościeżami. Styropian na ścianach gr. 12cm, styropian na ościeżach gr. 2cm, tynk akrylowy. 2) cokół budynku oraz wnęka wejściowa do budynku - tynk mozaikowy (uwaga: wykonanie tynku mozaikowego we wnęce wejściowej do budynku nie jest uwzględnione w przedmiarze robót, który obejmuje wykonanie w tym miejscu tynku akrylowego. Wykonanie tynku mozaikowego we wnęce wejściowej do budynku należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 3) montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze czerwonym we wszystkich oknach zewnętrznych (uwaga: montaż nowych parapetów zewnętrznych nie jest uwzględniony w przedmiarze robót. Montaż nowych parapetów zewnętrznych należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 4) okładziny schodów zewnętrznych z płytek antypoślizgowych, mrozoodpornych, układanych metodą kombinowaną. 5) montaż nowych barierek metalowych ze stali nierdzewnej dwustronnych na schodach wejściowych do budynku, orientacyjne wymiary barierek to 110cm (wysokość) x 270cm (długość) x 2szt. (uwaga: montaż nowych barierek metalowych ze stali nierdzewnej dwustronnych nie jest uwzględniony w przedmiarze robót. Montaż nowych barierek metalowych ze stali nierdzewnej dwustronnych należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 6) montaż nowych opraw oświetleniowych LED z czujnikiem ruchu na elewacji budynku wraz z ich zasileniem - 5 szt. Miejsce dokładnego montażu wskaże zamawiający. (uwaga: montaż nowych opraw oświetleniowych LED z czujnikiem ruchu nie jest uwzględniony w przedmiarze robót. Montaż nowych opraw oświetleniowych LED z czujnikiem ruchu należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 7) wykonanie napisu na elewacji budynku (nad wrotami garażowymi): Ochotnicza straż Pożarna w Pionkach (znak telefonu) 112 , 998 Metoda wykonania napisu do uzgodnienia z zamawiającym. (uwaga: wykonanie napisu nie jest uwzględnione w przedmiarze robót. Wykonanie napisu należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 8) wykonanie zadaszenia wejścia do piwnicy budynku. Konstrukcja daszku jednospadowa, stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie i pomalowana, pokrycie z blachy stalowej powlekanej w kolorze czerwonym (kolor jak parapety zewnętrzne) lub inne uzgodnione z zamawiającym. Orientacyjny wymiar zadaszenia w rzucie poziomym to: 150cm x 550cm. (uwaga: wykonanie zadaszenia wejścia do piwnicy nie jest uwzględnione w przedmiarze robót. Wykonanie zadaszenia należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 9) wykonanie zadaszenia wyjścia ewakuacyjnego z I piętra budynku. Konstrukcja daszku jednospadowa, stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie i pomalowana, pokrycie z blachy stalowej powlekanej w kolorze czerwonym (kolor jak parapety zewnętrzne) lub inne uzgodnione z zamawiającym. Orientacyjny wymiar zadaszenia w rzucie poziomym to: 100cm x 150cm. (uwaga: wykonanie zadaszenia wyjścia ewakuacyjnego nie jest uwzględnione w przedmiarze robót. Wykonanie zadaszenia należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 10) wykonanie otworu w ścianie budynku na wysokości ok. 80cm o średnicy 100mm do wydmuchiwania spalin z garażu budynku. W otworze należy umieścić rurę oraz kratki: wewnętrzną i zewnętrzną (uwaga: wykonanie otworu w ścianie budynku nie jest uwzględnione w przedmiarze robót. Wykonanie otworu należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 11) montaż 11 szt. kratek wentylacyjnych w ścianie bocznej budynku (uwaga: montaż 11 szt. kratek wentylacyjnych nie jest uwzględniony w przedmiarze robót. Montaż kratek wentylacyjnych należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 12) demontaż 2 szt. krat okiennych (uwaga: demontaż 2 szt. krat okiennych nie jest uwzględniony w przedmiarze robót. Demontaż krat należy uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej). 2. Szczegółowy opis robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym remontu budynku Strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Zwycięstwa w Pionkach (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) w Przedmiarze robót (załącznik nr 5 do SIWZ) (uwaga: pozycje wykreślone w Przedmiarze robót nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia). 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz zgodnie z załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ. 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 6. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 8. Przedmiar robót (załącznik nr 5 do SIWZ) należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny oferty, która powinna uwzględnić rozbieżności w ilości i rodzaju robót pomiędzy przedmiarem robót a opisem przedmiotu zamówienia. Zaleca się złożenie wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach